0

انعقاد 5 قرارداد پژوهشی و رونمایی از نرم‌افزار PLT در نمایشگاه پژوهش

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از رونمایی نرم‌افزار بومی نمودار نگار تولید ( PLT) همزمان با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان خبر داد.

باقر پورقاسم در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نرم افزار تخصصی نمودار نگار تولید ( PLT )با حمایت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی طراحی و پیاده سازی شده است.

وی با تشریح برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان افزود: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این نمایشگاه با برپایی غرفه اختصاصی، توانمندی‌ها و دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی خود را به پژوهشگران، دانشجویان و بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تصریح کرد: این شرکت در سومین روز برپایی این نمایشگاه در 11 آذرماه، 5 قرارداد پژوهشی در زمینه‌های مختلف با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان امضا می‌کند.

پورقاسم عنوان کرد: ارائه دستاوردهای پژوهشی توسط کارشناسان پژوهش و فناوری، نشست هم‌اندیشی در خصوص چالش‌های 6 پروژه پژوهشی توسعه میادین نفتی و پاسخگویی مسئولان پژوهش و فناوری به بازدیدکنندگان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در غرفه شرکت مناطق نفتخیز جنوب در این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در دانش آموزان، روز یکشنبه 12 آذرماه از دانش آموزان پژوهشگر مدارس مناطق شرکتی واقع در شهرک نفت و نیوسایت تجلیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان از نهم تا دوازدهم آذرماه 1396 در نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و نوبت بعدازظهر از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی اهواز پذیرای علاقمندان است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شش − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!