0

اتحاد گوگل، اپل، ادوبی و اینتل برای حل شکایت کارمندان

دسته بندی ها : فضای مجازی 6 مهر 1393 مدیر سایبرلا 1128 بازدید

ایتنا: چهار غول فناوری دست‌به‌دست هم داده‌اند تا مشکل شکایت کارمندانشان را پیش از فرارسیدن دور دوم دادگاه حل کنند.

به گزارش ایتنا از رایورز، کارمندان این شرکت‌ها در سال ۲۰۱۱ میلادی با شکایت به دادگاه، درخواست پرداخت حقوق عادلانه بر اساس میزان کار خود را داشتند و همین امر نیز موجب شد تا این چهار نام بزرگ به دادگاه فراخوانده شوند.

این شرکت‌ها در نخستین دادگاه به پرداخت رقم نزدیک به ۳۲۵ میلیون دلار رضایت دادند ولی قاضی دادگاه با ناکافی خواندن این رقم، رای به تجدید دادگاه داد.

شرایط این دادگاه به نحوی است که دنباله‌دار شدن آن می‌تواند ضرری ۹ بیلیون دلاری برای این شرکت‌ها به همراه داشته باشد و به همین دلیل نیز مسئولان این چهار شرکت قصد دارند تا هرچه زودتر ماجرا را تمام کنند.

تیمی از وکلای این چهار شرکت با یکدیگر به همکاری خواهند پرداخت تا بدون نیاز به دادگاه و با ارائه پیشنهاد رسمی خود به نمایندگان وکلای کارگران و کارمندانشان بتوانند پرونده را از دادگاه پس گرفته و ماجرا را تمام کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!