0

فریب مستر کارنسی را نخورید!!

جرایم مالی و اقتصادی, کلاهبرداری تله سرمایه گذاری

سایت سرمایه گذاری آنلاین تحت عنوان مستر کارنسی به آدرس وب سایت mrcurrency.net از سال گذشته با ادعای سرمایه گذاری در بازار فارکس و ارز دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرده است.

این سایت مدعی است با استفاده از  ربات هوشمند در بازار فارکس و ارز دیجیتال در حال فعالیت است. در طرح درآمدزایی معرفی شده توسط آن نیز وعده پرداخت سود ماهیانه ۱۳ تا ۲۶ درصد داده شده و حداقل میزان سرمایه گذاری از ۵ دلار و مدت زمان آن از ۱ تا ۶ ماه تعیین شده است.

تشویق به زیرمجموعه سازی همانند سایر طرح های جذب سرمایه یکی از بخش های کلیدی در طرح درآمدزایی ارائه شده بر روی این سایت است به گونه ای که معادل ۵ درصد مبلغ سرمایه گذاری کاربر جدید به عنوان پاداش پرداخت خواهد شد.

نکته قابل توجه در رابطه با این پلتفرم سرمایه گذاری، ایرانی بودن آن است زیرا  فردی ایرانی آن را راه اندازی نموده و بر طبق اطلاعات موجود از دامنه سایت، ۸۳ درصد بازدیدهای آن از داخل کشور صورت پذیرفته است.

پرداخت سود ماهیانه غیرمتعارف، بلوکه شدن اصل سرمایه تا پایان مدت قرارداد و احتمال بالای تصاحب وجوه سرمایه گذاران و وجود طرح های متعدد سرمایه گذاری به منظور جذب اعضا از سطوح درآمدی مختلف جامعه مجرمانه بودن عملکرد سایت را مطرح می سازد. با توجه به ایرانی بورن پروژه مذکور سایت های زیادی در حال تبلیغات و اغوا مخاطبان به منظور جذب سرمایه برای سایت هستند. با توجه به توضیحات داده شده  به کاربران محترم توصیه می گردد از سرمایه گذاری در پلتفرم مستر کارنسی به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه کلاهبرداری خودداری نمایند.

منبع: ایران هشدار

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو − یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!