0

هنگامی که پیامک مشکوک به کلاهبرداری دریافت کردیم، چه باید انجام بدهیم؟

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، رسیدگی به کلاهبرداری‌های پیامکی به صورت کلی مربوط به پلیس آگاهی می‌باشد. یعنی در صورت وصول پیامک مشکوک به کلاهبرداری مراتب از طریق پلیس آگاهی ناجا اطلاع رسانی می‌شود.

در صورتی‌که به وسیله ارسال پیامک، کلاهبرداری صورت گرفته و برداشت از حساب از طریق اینترنت صورت گرفته و یا به وسیله فعال‌سازی رمز دوم کلاهبرداری انجام شده باشد، می‌بایستی ابتدا موضوع در مرجع صالح قضایی (دادسرای ویژه جرایم رایانه ای) مطرح و پس از ارجاع به پلیس فتا مورد رسیدگی قرار گیرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 − 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!