0

فریب تبلیغات اینترنتی تورهای ارزان قیمت را نخورید

رئیس پلیس فتای قم هشدار داد: عده‌ای سودجو با راه‌اندازی صفحات و سایت‌های جعلی در فضای اینترنت اقدام به تبلیغ تورهای ارزان قیمت داخلی و خارجی در ماه مبارک رمضان می کنند.

پلیس فتا: سرهنگ”علی موالی” اظهارداشت:این کلاهبرداران با ارائه قیمت‌های بسیار پایین، افراد را ترغیب می‌کنند تا از خدمات بنگاه آنان بهره‌مند شوند اما غافل از اینکه بررسی‌ها نشان داده است که این تورهای ارزان قیمت تنها پوششی برای کلاهبرداری از مسافران است.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می دهد این افراد سودجو با قرار دادن عکس‌های جعلی، از تورها و محل‌های اقامت مسافران و استفاده از عناوینی نظیر تخفیف ویژه ماه رمضان افراد را ترغیب به استفاده از این تورها می‌کنند و مسافران پس از واریز وجه نقد به حساب این افراد دیگر نمی‌توانند با این افراد ارتباطی برقرار کرده و آنها متواری می‌شوند.

رئیس پلیس فتا استان قم افزود: شهروندان دقت لازم را در این زمینه داشته و فراموش نکنند که رفتن به سفرهای داخلی و خارجی آن هم با امکانات ویژه و با قیمت‌های بسیار پائین تنها می‌تواند ترفند کلاهبرداران حرفه‌ای باشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    17 − 11 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!