0

تشکیل کمیته جدید برای رسیدگی به قراردادهای نفتی

دسته بندی ها : قرارداد صنعت نفت و گاز 13 تیر 1395 مدیر سایبرلا 400 بازدید

رئیس کمیسیون انرژی گفت: با توجه به حساسیت‌هایی که این روزها درباره قراردادهای IPC وجود دارد، کمیسیون مصوب کرد کمیته‌ای شش نفره متشکل از سه حقوقدان و سه نیروی فنی کمیسیون مسؤول رسیدگی به قراردادها بشوند.

فارس: فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیاتی از جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با توجه به حساسیت‌هایی که این روزها درباره قراردادهای IPC وجود دارد، مصوب کردیم کمیته‌ای شش نفره متشکل از سه حقوقدان و سه نیروی فنی کمیسیون مسؤول رسیدگی به قراردادها بشوند.

وی افزود: این کمیته در سه موضوع فنی، اقتصادی و حقوقی این قراردادها را مورد بازبینی و بررسی قرار می‌دهند و اگر اشکالاتی وجود داشته باشد آن را مورد احصا قرار می‌دهند.

حسنوند از نگارش نامه‌ای به قلم خود به مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: مرکز پژوهش‌ها هم همه اطلاعات خود را در این باره به کمیسیون انرژی ارجاع دادند و قرار بر این شد که پس از بررسی این قراردادها جلسه‌ای با حضور وزیر نفت و معاونان در کمیسیون تشکیل شود و گزارش‌هایی را نیز از کارشناسان مشغول در وزارت نفت گرفته‌ایم که با این گزارش‌ها تجمیع شده و به عنوان گزراش کمیسیون انرژی هم در صحن علنی قرائت خواهد شد و هم به سران سه قوه ارسال و نیز به مقام معظم رهبری ارائه می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: درباره فیش‌های نجومی در وزارت نیرو و نفت هم صحبت شد و قرار بر این شد که اعضای این کمیته حقوق‌های پرداخت‌شده در وزارت نفت و نیرو را بررسی کرده و اگر مواردی از تخلفات وجود دارد از طرف کمیسیون و دستگاه‌های نظارتی با آن برخورد شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شش − دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!