0

مذاکرات ونزوئلا و چین درباره قرارداد «نفت در برابر وام»

دسته بندی ها : قرارداد صنعت نفت و گاز 27 خرداد 1395 مدیر سایبرلا 416 بازدید

به دنبال مشکلات مالی ونزوئلا، این کشور به دنبال شرایطی است که بتواند قرارداد «نفت در برابر وام» را با کشور چین اجرا کند.

مهر: منابع مطلع در گفتگو با رویترز اعلام کردند که ونزوئلا در حال گفتگو با چین برای گرفتن مهلت در قرارداد «نفت در برابر وام» است تا ظرفیت این عضو اوپک را جهت پرداخت اوراق قرضه در یک بحران اقتصادی بهبود بخشد.

ونزوئلا بیش از ۵۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۷ و زمان هوگو چاوز از چین قرض گرفته است که در آن باید بخشی از فروش سوخت و نفت خام خود را به دومین اقتصاد بزرگ جهان در جهت پرداخت اقساط وام خود پرداخت می‌کند.

مشکلاتی که در بازارهای نفت طی این دو سال وجود داشته، موجب شده تا دولت نیکلاس مادورو رئیس جمهور این کشور برای اجرای اصل قرارداد با دشواری‌هایی روبه‌رو شود و نیاز است که شرکت نفت ونزوئلا، نفت بیشتری را برای پرداخت اقساط وام خود در زمان کاهش قیمت‌ها اختصاص دهد.

برخی منابع که نخواستند نامشان فاش شود، اعلام کردند که ونزوئلا در حال حاضر به دنبال مهلتی یک ساله است که در آن بتواند تنها بهره وام خود را پرداخت کند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!