0

کارگران نباید قربانی قرارداد جدید نفتی شوند

دسته بندی ها : قرارداد صنعت نفت و گاز 15 تیر 1395 مدیر سایبرلا 421 بازدید

رییس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به اینکه کارگران نباید قربانی قراردادهای جدید نفتی شوند گفت: به زودی طرح رسیدگی به تعدیل نیروهای کارگری صنعت نفت در مجلس ارایه خواهد شد.

اکونیوز: اعلام تعدیل نیروهای کارگری در برخی از میادین  و شناورهای نفتی ما را بر آن داشت تا با “علیرضا محجوب” دبیر کل خانه کارگر و رییس فراکسیون کارگری مجلس به گفت وگو بپردازیم.

علیرضا محجوب با بیان اینکه اخراج نیروهای داخلی در توافقات نفتی جدید نباید صورت گیرد، گفت: اخیرا دولت تصمیم گرفته است تا به منظور افزایش صادرات محصولات نفتی، توافقاتی با شرکت های خارجی صورت دهد و متاسفانه بعضا شاهد حضور برخی کارگران و یا تکنیسین های خارجی و هندی در برخی از بخش های صنعت نفت کشور هستیم.

این نماینده مردم تهران در مجلس دهم، یادآور شد: ما معتقدیم اقداماتی که علیه نیروی کار ما صورت می گیرد ظالمانه است و باید اولویت کار را به نیروهای داخلی اختصاص داد.

دبیر کل خانه کارگر تصریح کرد: به زودی طرحی در خصوص رسیدگی به تعدیل کارگران صنعت نفت که به دلیل برخی از این قراردادهای جدید صورت گرفته است در مجلس ارایه خواهد شد.

پیش از این ” محسن کوهکن” عضو کمیسیون صنایع و معان مجلس دهم با اشاره به قراردادهای جدید نفتی،گفت: اگر به سمت و سویی برود که کپی قراردادهای قبل از ملی کردن صنعت نفت باشد، یک خیانت است.

همچنین “نادر قاضی پور”  از دیگر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:  براساس همان اصل 77 قانون اساسی وزارت نفت باید، قراردادهای جدید نفتی را به مجلس ارایه کند و از توان داخلی برای بخش صنعت نفت استفاده نماید. تا علاوه بر تحقق اقتصاد مقاومتی شاهد بیکاری نیروها و متخصصین داخلی نباشیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!