0

کارگر اخراجی عامل مزاحمت در فضای مجازی

فردی که در شبکه اجتماعی تلگرام با ارسال پیام های غیر اخلاقی برای یکی از شهروندان ایجاد مزاحمت نموده بود، توسط پلیس فتای کیش شناسایی شد.

پلیس فتا: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کیش گفت:در پی مراجعت یکی از شهروندان و ارائه شکایت به پلیس فتا مبنی بر ایجاد مزاحمت و ارسال مطالب ضداخلاقی ، خواستار پیگیری موضوع شد .

سرهنگ دوم “محرمی ” افزود: طی تحقیقات بعمل آمده فردی با ساختن اکانت با شماره ای ناشناس و با ارسال الفاظ رکیک و ناشایست موجب سلب آسایش یکی از شهروندان و خانواده اش می گردد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کیش تصریح کرد: کارشناسان این پلیس با اقدامات فنی و تخصصی و مهندسی اجتماعی صورت گرفته شماره تلفن متهم را به دست می آورند.
وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم قبلاً یکی از کارگرهای شاکی پرونده بوده است و با توجه به مشکلاتی که بوجود آورده بود از محل کارش اخراج می گردد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کیش در پایان خاطرنشان کرد: متهم پرونده به منظور انتقام و تسویه حساب شخصی خود، اقدام به ایجاد مزاحمت می نماید و از کیش متواری می گردد که پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال گردید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 − 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!