0

هکر عربستانی دست خالی برگشت

معاون حقوقی و امور بین الملل پلیس فتا ناجا با اعلام اینکه این هکر مهاجم، ممکن است عربستانی نباشد گفت: اخطار و هشدارهای پلیس فتا مانع نفوذ این هکر به سایت و شبکه سازمان های دیگر شد.

پلیس فتا: سرهنگ “حسین رمضانی ” معاون حقوقی و امور بین الملل پلیس فتا گفت: نخستین سایتی که خبر هک شدن آن به گوش رسید، سایت مرکز آمار ایران بود که شامگاه سه شنبه چهارم خرداد ماه از دسترس خارج شده و کاربران برای مدتی نتوانستند به هیچ یک از بخش‌های این سایت دسترسی پیدا کنند و در آن زمان مسئولان مرکز آمار ایران درباره علت از دسترس خارج شدن این سایت و شبهات مربوط به هک شدن آن، توضیحی ارایه نکردند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه عربستان باید درباره هک شدن سایت های دولتی ایران پاسخگو باشد، گفت:  بزودی از طریق پلیس اینترپل این حمله سایبری را پی گیری می کنیم.

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا گفت: منشا حملات سایبری به سایت های دولتی ایران کشور عربستان است، و عربستان باید درباره هک شدن سایت های دولتی ایران پاسخگو باشد.
وی در ادامه افزود: ایران پیشرفت های چشمگیری در زمینه مقابله با حملات سایبری داشته است.
وی تصریح کرد: ایران از کشورهای قربانی تروریسم سایبری است .

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا خاطرنشان کرد:  تا پایان امسال بیشتر سایت های دولتی به توانمندی مقابله با حملات سایبری مجهز می شوند.

او تصریح کرد: حمله سایبری به برخی پایگاه های ایرانی با ip عربستانی صورت گرفته، اما ممکن است آدرس حقیقی مهاجم ، جای دیگری باشد.

رمضانی خاطرنشان کرد: هیچ اطلاعات طبقه بندی شده به دست مهاجمان نیافتاده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    9 − چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!