0

انجمن بلاکچین ایران: پروژه «کربلا کوین» کلاهبرداری است

بلاکچین رمزارزها ارزهای دیجیتال کریپتوکارنسی

به تازگی پروژه ای با عنوان کربلا کوین به صورت گسترده در رسانه های اجتماعی فارسی زبان در حال تبلیغ است که با هدف گذاری جامعه مذهبی شیعیان با ادعای تبدیل پول کاربران به یک رمز ارز ناشناخته برای آنها درآمد چند هزار درصدی دلاری به همراه خواهد داشت!

 این سوداگران در تبلیغات خود از کلیدواژه هایی همچون ورود جامعه مسلمان به این ارز و استفاده از بخشی از درآمد این پروژه جهت اهدای وام قرض الحسنه و اشتغال آفرینی، قصد تهییج اعتقادات مذهبی کاربران و فریب آنها را دارد.

در بخش دیگری از تبلیغات نیز با عنوان کردن رشد ۳۰۰۰ درصدی سرمایه گذاری در این پروژه قصد فریب کاربران با رویای چنین سودهایی را دارند.

انجمن بلاکچین ایران همواره در بیانیه ها و اعلان های خود سعی در معرفی پروژه های کلاهبرداری و تبیین مولفه های این پروژه ها به کاربران داشته است که پروژه مورد اشاره تمامی مولفه های یک پروژه فریبکارانه را داراست.

 لذا از تمام کاربران دعوت می نماییم ضمن توجه بیشتر به ادعاهای مطرح شده در چنین پروژه هایی، در آگاه سازی سایر کاربران نیز کوشا باشید تا هرگز شاهد فریب خوردن هموطنانمان توسط سوداگران فریبکار به واسطه رویافروشی نباشیم.

منبع: انجمن فناوران زنجیره بلوک

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 − 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!