0

حکم متهمان پرونده شرکت فرداد کار آمیتیس قطعی نشده است

کلاهبرداری تحت عنوان سرمایه گذاری

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت شرکت فرداد کار آمیتیس گفت: حکم صادره در این پرونده در مرحله بدوی بوده و هنوز قطعی نشده است.

آقای خدائیان در نشست خبری درباره اینکه جمع زیادی از مال باختگان پرونده کلاهبرداری شرکت فرداد کار آمیتیس در آذرماه امسال طی نامه‌ای سرگشاده به رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند، افزود: متاسفانه مسئولان این شرکت با تبلیغات گسترده در فضای مجازی موفق شده بودند افراد زیادی را فریب دهند ومبالغ کلانی از آن‌ها اخذ کنند.

وی ادامه داد: در اثر این فعالیت در زمینه رمز ارز‌ها و دادن سود کلان به مردم حدود ۹ هزار و ۵۰۰ نفر اقدام به سرمایه گذاری دراین شرکت کردند و سرمایه‌ای حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از آن‌ها اخذ شده که سرکرده این شرکت دستگیر شده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: هم اکنون با شکایت ۲۵۸ نفر از مالباختگان در شعبه دادگاه کیفری دو تهران این شخص و ۴ نفر دیگر از همدستانش به حبس، جزای نقدی و رد مال محکوم شدند.

وی افزود: پرونده در مرحله بدوی است و حکم قطعی صادر نشده است.

خدائیان گفت: علاوه بر این تعداد، با آماری که از مرکز فناوری قوه قضاییه گرفتیم حدود هزار و ۹۰۰ نفر دیگر در شعبه ۶ و ۱۱ ناحیه ۳۱ دادسرای عمومی و انقلاب تهران علیه مسئولان این شرکت طرح دعوا کرده اند.

وی افزود: پرونده در جریان است و منتهی به صدور کیفر خواست نشده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار + سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!