0

پرداخت وجه قرارداد، بهانه بوئینگ و ایرباس برای تحویل هواپیما

گروه میثاق؛ سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بوئینگ و ایرباس برای تحویل هواپیما بهانه پرداخت مبلغ قرارداد را مطرح می کنند، گفت: اقدامات ترامپ هم در این زمینه تاثیرگذار است.

به گزارش الف، صدیف بدری با اشاره به موضع‌گیری جدید مقامات ارشد بوئینگ مبنی بر تعویق تحویل اولین سری هواپیماهای سفارشی به ایران گفت: بوئینگ تا کنون هواپیمایی به ایران تحویل نداده و می گویند دلیل این موضوع هم پرداخت نشدن رقم قرارداد از سوی ایران است.

وی افزود: ظاهرا در تحویل هواپیما به ایران مشکلات مالی وجود دارد و منابع خارجی و فاینانسی که قرار بود تامین شود، تامین نشد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس افزود: همچنین قرار بود تا برای خرید هواپیماها، 15 درصد منابع از سوی دولت ایران تامین شود که این بودجه هم تخصیص نیافت.

بدری با اشاره به زمزمه های خروج آمریکا از برجام اضافه کرد: در هر حال تصمیم آمریکا هم در این قراردادها تاثیرگذار است و اگر رئیس جمهور آمریکا در خصوص برجام، ماندن یا خروج از آن تصمیم غیر عادی بگیرد، طبیعتا بر روی قراردادهای مذکور تاثیر خواهد داشت.

وی با اشاره به پیگیریهای کمیسیون عمران مجلس برای تحویل هواپیماها گفت: ما با مسئولین سازمان هواپیمائی کشور صحبت کردیم و کمیسیون در حال پیگیری این موضوع است که امیدواریم این مساله حل و فصل شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده − 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!