0

همایش فرصت ها و چالش های فضای مجازی برگزار می‌شود

دسته بندی ها : حقوق فضای مجازی, رویدادها 2 آبان 1395 مدیر سایبرلا 992 بازدید

همایش «فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی» در روزهای ۴ و ۵ آبان ۱۳۹۵ با رویکرد پیشگیری و ارتقای سلامت برگزار می‌شود.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، «سازمان بهزیستی کشور» و «بنیاد پیشگیری دنیای آینده» با همکاری «پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات» همایش «فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی» را برگزار می‌کنند.

همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی در دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی تهران برگزار می‌شود.

محورهای این همایش تبعات روانی و اجتماعی فضای مجازی، هویت‌یابی و فرهنگ‌پذیری، روابط بین نسلی و فضای مجازی، نهاد خانواده، زنان و فضای مجازی، مدهای مداخله در ارتقای امنیت و بهره‌وری در فضای مجازی، فنون و رویکردهای تحقیقی در فضای مجازی، سواد دیجیتال و سیاست‌گذاری در فضای مجازی می‌باشد.

لازم به ذکر است. این همایش کارگاه‌هایی با عناوین «هک و امنیت در فضای مجازی»، «مبانی نظری و روش‌شناسی شبکه‌های اجتماعی»، «کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای»، «آگاه سازی نوجوانان در استفاده مطلوب از فضای مجازی»، «حریم خصوصی در جهان فناورانه» و «ساز و کارهای مواجهه با فضای مجازی» برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است مدرسین پلیس فتا در کارگاه آموزشی حریم خصوصی در جهان فناورانه که چهارشنبه 5 آبان ماه برگزار می‌گردد، ضمن ایراد سخنرانی، پاسخ‌گوی سوالات حاضرین در همایش می‌باشند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یازده − 9 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!