0

برگزاری کارگاه آموزشی “قواعد حقوقی استارتاپ‌ ها (کسب و‌ کارهای اینترنتی نوپا)

چالش های حقوقی استارتاپ ها, سایبرلا

در  کارگاه قواعد حقوقی استارتاپ‌ ها، چالش‌های حقوقی کسب و کارهای اینترنتی (از مرحله ایده تا اجرا) به بوته نقد گذارده خواهد شد و راهکارهای قانونی حمایت از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و فناوری‌ها و برندها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین فرایند ثبت شرکت و اخذ مجوزهای قانونی جهت آغاز فعالیت و نیز تفاوت عضویت در اتحادیه‌ها و تشکل‌های مختلف، تشریح خواهد شد.

از سوی دیگر، قراردادهای ضروری استارتاپ‌ها از قبیل؛ قرارداد استخدام، تیم‌سازی و شراکت، محرمانگی و منع افشا (NDA)، تعامل حقوقی با سرمایه‌گذارها و همکاری با شتاب‌دهنده‌ها، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این کارگاه نیز به انعقاد قراردادهای الکترونیکی (قوانین و مقررات وب‌‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی) و قواعد حقوقی بازاریابی و تبلیغات در فضای مجازی و نیز حقوق مصرف‌کننده (کاربران) در خرید و فروش اینترنتی پرداخته خواهد شد و بطورکلی تکالیف و مسئولیت‌های حقوقی و کیفری صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای اینترنتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مجری برگزاری این دوره، موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات برهان است که با بهره‌گیری از گروهی از حقوق‌دانان، وکلای دادگستری، مهندسین و کارشناسان رسمی دادگستری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) می‌کوشد تا نیازهای حقوقی شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای حوزه فناوری اطلاعات را پوشش دهد. این موسسه با ارائه خدمت به بیش از پانصد شرکت تخصصی حوزه فناوری اطلاعات در طول پنج سال، جزو پیشگامان حقوق کسب‌و‌کارهای اینترنتی محسوب می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص کارگاه قواعد حقوقی استارتاپ‌ ها و شرکت در دوره می‌توانید به وب‌سایت Gharardad.org مراجعه نمایید.

مشاوره حقوقی استارتاپ ها startup law

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!