0

نصر کانکت به کمک استارتاپ ها می‌آید

دسته بندی ها : استارتاپ ها, رویدادها 20 آذر 1398 مدیر سایبرلا 1258 بازدید
زیست بوم کارآفرینی, استارتاپ, کسب و کار نوپا

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور رویداد نصرکانکت را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، نظر به اهمیت افزایش کمی و کیفی اعضای نوپای سازمان نصر و همچنین ماموریت نظام صنفی رایانه‌ای در اتصال شرکت‌های نوپا به بازار و شرکت‌های بزرگ و رشدیافته براساس محور راهبردی بیستون، بعد از اجرای موفق فاز اول نوآفرین در دبیرخانه نصر کشور، رویداد تخصصی نصر کانکت در حال برنامه‌ریزی است.

در این رویداد تلاش خواهد شد از یک سو با دعوت از شرکت‌های SME یک ورتیکال (کمیسیون) و یا اینترپرایز عضو نصر و از سوی دیگر از شرکت‌های نوپای آن حوزه که از طریق یک فراخوان انجام خواهد شد.

در این رویداد یک‌روزه مقولات و موضوعات مشترک به همکاری با همدیگر و به دنبال آن شکل‌گیری اکتساب و تملیک (Merge & Acquisition – M&A) بپردازند.

در همین راستا با توجه به نقش و اهمیت اعضای نصر تهران و به منظور برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، نظرها و پیشنهادهای کمیسیون‌های استان تهران در جلسه‌ای با روسای کمیسیون‌ها با دستورجلسه زیر برگزار دریافت خواهد شد:

1. مشخص شدن اولویت کمیسیونی برای برگزاری نصرکانکت

2. ارایه نقطه نظرات پیشنهادی جهت برگزاری هرچه موثرتر رویداد

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!