0

نهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات ۱۵ اسفندماه برگزار می‌شود

دسته بندی ها : رویدادها, فناوری اطلاعات 8 اسفند 1398 کارشناس سایبرلا 595 بازدید
رویداد فناوری اطلاعات - سایبرلا

نهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ در شهر بابل برگزار می‌شود.

در حال حاضر یکی از دغدغه‌های مهم صنعت کشور عدم وجود سیستم‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین و همچنین عدم حمایت کافی از بخش تولید به ویژه تولیدات بخش خصوصی است. بنابراین با توجه به عدم وجود علوم و تحقیقات کافی در زمینه فناوری‌های نوین، چرخه اقتصاد کشور با چالش‌های جدی روبروست که می‌بایست این چالش‌ها شناسایی، رفع و زمینه برای ارئه راهکار‌های لازم فراهم شود.

مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات یکی از رشته‌هایی شناخته می‌باشد که ارتباط تنگاتنگی را با صنعت دارد. از اینرو برگزاری کنفرانس‌هایی در این زمینه امکان این ارتباط را بیش از پیش فراهم می‌آورد. با همین نهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ در شهر بابل برگزار می‌شود.

هدف اصلی برگزاری این همایش استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و صنعتی کشور برای برنامه ریزی جهت تقویت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و بکارگیری یافته‌های جدید جهت بکارگیری دربخش صنعت کشور می‌باشد.

این کنفرانس در دو محور اصلی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات برگزار شده و به موضوعاتی همچون: مهندسی نرم‌افزار چابک، آزمون و ارزیابی نرم‌افزار، روش‌های صوری، مدل‌سازی و بازمهندسی فرآیند‌های کسب و کار، مهندسی وب و طراحی برنامه‌های کاربردی سیار، طراحی پایگاه داده‌ها و کلان داده‌ها، معماری و مشخصه‌های کیفی نرم‌افزار، سرویس‌گرایی و نرم‌افزار به‌عنوان سرویس، الگوریتم و نظریه محاسبات، سیستم‌های هوشمند و رایانش نرم، شبکه‌های کامپیوتری، امنیت داده و شبکه، پردازش سیگنال، معماری کامپیوتر و سیستم‌های دیجیتال، سیستم‌های موازی و توزیعی؛ یادگیری الکترونیکی، سیستم‌های محاسباتی انسان محور، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی، سیستم‌های حمل و نقل و ارتباطات هوشمند، معماری اطلاعات و مدیریت دانش، شبکه های ارتباطی موبایل و بی سیم می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۱۱۳۲۲۰۴۵۹۷ تماس حاصل فرمایند.

منبع: دانشجو

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!