0

هتک حیثیت در پی بدبینی به روابط کاری همسر

دسته بندی ها : نشر اکاذیب, هتک حیثیت 22 تیر 1396 مدیر سایبرلا 439 بازدید

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوى،‌ از شناسایى و دستگیرى عامل مزاحمت‌هاى زن جوان در فضاى سایبر خبر داد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ جواد جهانشیرى، در تشریح این خبر گفت: خانمى با مراجعه به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایى درخواست رسیدگى به شکوائیه خود را داشت.

وی افزود: شاکیه در اظهارات اولیه خود به پلیس فتا استان چنین گفت، “مدتى است که از سراسر کشور با تلفن همراهم تماس گرفته و درخواست‌هایى براى ارتباط دوستى و آشنایى دارند و از آنجایى که شماره سیم کارت تلفن همراهم، ‌مربوط به کارم مى‌باشد قادر نیستم تلفن خود را خاموش نموده و یا سیم کارت خود را تعویض نمایم.”

سرهنگ جهانشیرى ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکیه رسیدگى به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت و در تحقیقات مقدماتى مشخص شد، فرد ناشناسى شماره تلفن شاکیه را در سایت همسر‌یابى قرار داده و بررسى پیرامون شناسایى متهم آغاز شد. در اقدامات نهایى متهم شناسایى که با هماهنگى قضایى دستگیر و به مکان پلیس فتا استان منتقل شد.

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: متهمه که زنى 36 ساله بود در رویارویى با مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد و بیان داشت شاکیه براى انجام کارهاى ادارى با همسرم در ارتباط بود و من از ارتباط تلفنى آنها رنج مى‌بردم و خیال مى‌کردم که همسرم به من خیانت مى‌کند و به همین جهت براى بدنام جلوه دادن شاکیه و گرفتن انتقام از وى شماره تلفن همراهش را با عکس زیبایى که از اینترنت پیدا کردم در سایت همسریابى قرار دادم و اکنون از کار خود بسیار پشیمانم و تقاضاى بخشش دارم!

سرهنگ جهانشیرى تصریح کرد: مطابق قانون جرایم رایانه‌اى هرگونه مزاحمت و نشر اکاذیب جرم بوده و علاوه بر مجازات نقدى، مجازات حبس نیز از طرف قانون‌گذار در نظر گرفته شده‌است. لذا به کاربران محترم فضاى سایبر توصیه مى‌گردد، مراقب افعال خود در این فضا باشند و فضاى سایبرى را دستمایه احساسات زودگذر و خصومت‌هاى شخصى ننمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!