0

حسادت دختر دانشجو دردسر ساز شد

دختری دانشجو که در پی حسادت با یکی از همکلاسی هایش برخی مطالب کذب را در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی خانمی جوان مبنی بر نشر مطالب کذب و تصاویر وی در یکی از شبکه های اجتماعی تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: شاکی پرونده که یکی از اساتید دانشگاهی در شهر تهران است اظهار داشت یکی از دانشجویانش با انتشار تصاویر وی و درج مطالبی کذب و ارسال آنها برای همسرش که او نیز استاد همان دانشگاه بوده موجب اختلاف بین آنها شده است.

وی تصریح کرد: پس از احضار این دانشجو که در تدوین یک کتاب آموزشی با همسر شاکی همکاری داشت این فرد منکر هرگونه بزه انتسابی شد.

سرهنگ جهانشیری ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات فنی در فضای سایبر متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

متهم 26 ساله به نام مرجان در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات دیجیتالی کشف شده به جرم خود اعتراف و عنوان کرد در پی حسادت نسبت به همکلاسی اش در خصوص همکاری با استاد در تدوین کتاب؛ کد کاربری تلگرام وی را با استفاده از مهندسی اجتماعی بدست آوردم و برای بدنامی وی در نزد استاد برای همسر استاد مطالبی کذب را ارسال کردم.

سرهنگ جهانشیری با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: شبکه های اجتماعی مکان مناسبی برای تسویه حساب شخصی و اعمال مغرضانه نیست و افرادی که فکر می کنند می توانند به راحتی دست به هتک حیثیت افراد بزنند باید بدانند پلیس, مجرمان سایبری را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر خواهد کرد

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!