0

نمونه قرارداد خرید خدمات فرهنگی هنری

دسته بندی ها : نمونه قرارداد خدمات 26 اسفند 1394 مدیر سایبرلا 8384 بازدید

نمونه قرارداد خرید خدمات فرهنگی هنری (از بخش غیر دولتی)

قرارداد حاضر به استناد بند11 تبصره ماده (55) آیین نامه مالی معاملاتی …….. تابع شرایط ذیل منعقد می گردد:

ماده 1) طرفین قرارداد:

این قرارداد فیمابین …………………………………. به نمایندگی ………………………. که در این قرارداد  به عنوان «طرف اول» نامیده می شود از یک طرف و شرکت خدمات فرهنگی هنری …………………………………… به شناسه ملی ……………….. بنمایندگی ………………. شماره ملی …………………………..  و …………………… شماره ملی …………………… که بموجب آگهی منتشره در روزنامه رسمی شماره ……………… مورخ …………………. حق امضاء اسناد تعهد آور شرکت مزبور را دارند و من بعد «طرف دوم» نامیده خواهند شد، منعقد و طرفین متعهد و ملزم به اجرای آن می باشند.

ماده 2) مشخصات و نشانی طرفین قرارداد:

طرف اول: ……………….

طرف دوم: موسسه فرهنگی هنری  ………………. شماره ثبت : ………………. کد اقتصادی: ………………. شناسه ملی: …………….. نشانی:  …………….. کد پستی ………………… تلفن ……………..

ماده 3) موضوع قرارداد:

موضوع قرارداد عبارت است از  برگزاری جشنواره ……………. و انجام خدمات با بشرح مندرج در جدول ذیل و تابع تعهدات ذیل:

1-     مجری برنامه

2-     تامین بخش نمایشی جشنواره بنا به نظر طرف اول

3-     تامین بخش تواشیح

4-     تامین پذیرایی میان برنامه بنا به نظر طرف اول (جهت 250 نفر)

5-     تامین سیستم صوت

6-     کیبورد بین برنامه

7-     تامین پرسنل خدماتی بنا به نظر طرف اول

8-   سایر خدمات مورد نیاز برای اجرای مطلوب جشنواره بر اساس دستورات نماینده طرف اول

ماده 4) مدت قرارداد:

9-  مدت قرارداد از تاریخ  ………. به مدت ………. می باشد.

ماده 5) مبلغ قرارداد:

مبلغ کل قرارداد در تمام مدت قرارداد با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مبلغ ……….. برآورد می گردد.

تبصره ) کلیه کسورات قانونی که به این قرارداد تعلق می گیرد، به عهده طرف دوم قرارداد می باشد.

ماده 6)  تعهدات طرف اول قرارداد:

6-1-  معرفی یک نفر بعنوان ناظر جهت تایید صحت انجام کار.

6-2-   رفع مشکلات احتمالی قطع برق و هرگونه اختلال در سیستمهای صوتی و تصوری سالن بر عهده طرف اول قرارداد خواهد بود.

ماده 7)  تعهدات طرف دوم قرارداد:

7-1–  پرداخت کلیه هزینه های مربوط به انجام موضوع قرارداد اعم از حقوق و مزایای کارکنان، هزینه بیمه کارکنان، پرداخت عوارض قانونی و دریافت مفاصا حسابهای مالی ( بیمه، مالیات  و عوارض قانونی) بر عهده طرف دوم قرارداد می باشد.

7-2– برنامه ریزی برای انجام موضوع قرارداد و بکارگیری افراد ذیصلاح و متخصص در امور محوله از وظایف طرف دوم قرارداد می باشد.

7-3-  پرداخت کلیه هزینه های مربوط به انجام موضوع قرارداد اعم از حقوق و مزایای کارکنان، هزینه بیمه کارکنان، پرداخت عوارض قانونی و دریافت مفاصا حسابهای مالی ( بیمه، مالیات  و عوارض قانونی) بر عهده طرف دوم قرارداد می باشد.

7-4-  برنامه ریزی برای انجام موضوع قرارداد و بکارگیری افراد ذیصلاح و متخصص در امور محوله از وظایف طرف دوم قرارداد می باشد.

7-5- کلیه مسئولیت های حقوقی و کیفری ناشی از انجام موضوع این قرارداد به عهده طرف دوم قرارداد می باشد.

7-6- تهیه وسایل ، تجهیزات و مواد مصرفی مورد نیاز جهت اجرای موضوع قرارداد باستثناء موارد ذکر شده در این قرارداد بر عهده طرف دوم قرارداد می باشد.

7-7- طرف دوم قرارداد مجاز به واگذاری کلی و جزیی موضوع قرارداد و تکالیف خود تحت هر عنوان به غیر نمی باشد.

7-8-   طرف دوم قرارداد موظف به همکاری با ناظر معرفی شده از سوی طرف اول قرارداد می باشد.

7-9- طرف دوم قرارداد متعهد است منحصراً  از نیروی کار ماهر و آموزش دیده به میزان کافی جهت انجام موضوع پیمان استفاده نماید .

7-10- در صورت عدم رعایت نظامات دولتی و استانداردهای لازم از ناحیه پرسنل ابواب جمعی طرف دوم، هرگونه تبعات و خسارات مالی و جانی متوجه طرف دوم قرارداد و مسئولین آن می باشد و مدیر عامل شرکت یا موسسه طرف قرارداد مسئول و پاسخگو خواهد بود.

7-11-   طرف دوم قرارداد متعهد می گردد یک نفر را بعنوان نماینده تام الاختیار خود که آشنا با موضوع قرارداد باشد، جهت پاسخگویی و ایجاد هماهنگی های لازم در انجام خدمات موضوع قرارداد کتباً به طرف اول معرفی نماید.

7-12- در صورتی که قسمتی از صورتحساب ارائه شده توسط طرف دوم قرارداد مورد تأیید ناظر نباشد، آن قسمت از صورتحساب پرداخت نخواهد گردید.

7-13- کلیه مسئولیت های حقوقی و جزائی ناشی از قانون کار و قانون تأمین اجتماعی افراد بکارگرفته شده بر عهده طرف دوم قرارداد بوده و در این زمینه طرف اول مسئولیتی نخواهد داشت.

7-14- طرف دوم قرارداد اقرار می نماید که موضوع قرارداد را به دقت مطالعه نموده و از مفاد آن بطور کامل اطلاع داشته و نسبت به اجرای هر یک از تعهدات خود نمی تواند از عذر عدم اطلاع استفاده نماید.

7-15- طرف دوم قرارداد موظف است هرگونه تغییرات در شرکت یا موسسه را ظرف مدت 7 روز به طرف اول بصورت مکتوب اطلاع دهد.

ماده 8) تضمین انجام تعهدات:

به منظور تضمین انجام تعهدات و حسن انجام کار و جبران خسارات احتمالی طرف دوم یک فقره ضمانت نامه بانکی به میزان 10% مبلغ کل قرارداد در هنگام امضاء قرارداد به طرف اول تسلیم نمود که در پایان مدت قرارداد در صورت انجام موضوع قرارداد بطور کامل و ارائه تسویه حسابهای لازم، به طرف دوم عودت خواهد گردید.

ماده 9) مرجع حل اختلاف:

کلیه اختلافات و دعاوی ناشی از این قرارداد و یا راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، فسخ، نقض، تفسیر یا اجرای آن به موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان ارجاع می‌گردد که مطابق با آیین‌نامه داوری آن موسسه با رای سه نفر داور (یک نفر نماینده از سوی هر یک طرفین دعوا و انتخاب سرداور از سوی موسسه) به‌صورت قطعی و لازم‌الاجرا حل و فصل گردد. داور (ان) علاوه بر مقررات حاکم، عرف تجاری ذیربط را نیز مراعات خواهد (خواهند) نمود.

تبصره 1: طرف دوم قرارداد ملزم است که تا حل اختلاف، تعهداتی را که به موجب این قرارداد به عهده دارد اجرا نماید.

تبصره 2: از طرف کارفرما فردی جهت بررسی صحت انجام تعهدات موضوع قرارداد تحت عنوان «ناظر قرارداد» تعیین می شود که فرد مذکور از طرف کارفرما بر کلیه امور قرارداد نظارت داشته و کلیه پرداخت های طرف اول به طرف دوم موکل به تأیید فرد مذکور خواهد بود.

ماده 10) اصلاح قرارداد:

کارفرما می تواند در صورت صلاحدید حجم مندرج در این قرارداد را افزایش یا کاهش و متناسباً مبلغ قرارداد را نیز تا 25% مبلغ اولیه قرارداد حسب مورد افزایش یا کاهش دهد و یا در صورت توافق با شرکت طرف قرارداد خدماتی که در تخصص وی باشد، با اخذ مجوز از کمیته صدر قرارداد با قیمتهای توافقی تا سقف یاد شده به قرارداد اضافه و مبلغ قرارداد را نیز متناسباً تا 25% مبلغ اولیه قرارداد افزایش دهد.

ماده 11)  ممنوعیت های قانونی:

طرف دوم اقرار می‌نماید مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی مصوب دی ماه 1337 نمی‌باشد و متعهد می‌گردد تا پایان مدت قرارداد هیچ یک از افراد مشمول قانون فوق را ذینفع نسازد و اعلام می‌دارد از مفاد قانون ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد و آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه اطلاع کامل دارد و می‌داند در صورت ارتکاب هر یک از تخلفات مندرج در آن، علاوه بر لغو قرارداد و تضمین انجام تعهدات، از عقد قرارداد با دستگاههای دولتی از دو تا پنج سال محروم و برابر مقررات به مراجع قضائی معرفی خواهد گردید.

ماده 12)   قوانین و مقررات حاکم بر روابط طرفین:

سایر شرایط و مواردی که در این قرارداد پیش بینی نگردیده است تابع احکام کلی و شرایط عمومی مربوط به قراردادهای دولتی و قوانین جاری مملکت بوده و این احکام برای طرفین لازم الاتباع خواهند بود.

ماده 13) جرائم  قصور در انجام تعهدات:

چنانچه طرف دوم قرارداد بنا بر گزارش ناظر قرارداد در انجام تعهدات خود قصور ورزد، علاوه بر لغو قرارداد، تضمین انجام تعهدات وی به نفع دانشگاه ضبط  و هرگونه اعتراضی از ناحیه طرف دوم  مسموع نخواهد بود.

ماده 14)  نشانی طرفین :

نشانی طرفین همان است که در صدر قرارداد آمده است و هرگاه یکی از طرفین قرارداد نشانی خود را در مدت قرارداد تغییر دهد موضوع را کتباً به طرف دیگر اطلاع خواهد داد و تا وقتی که نشانی جدید به طرف دیگر ابلاغ نشده کلیه نامه هایی که به نشانی مذکور با پست سفارشی ارسال و یا با اخذ رسید تحویل شود، ابلاغ شده تلقی می گردد.

ماده 15) نسخ قرارداد:

این قرارداد در 15 ماده  ، 17 جزء، یک تبصره و در 4  نسخه تهیه ، تنظیم و مبادله گردید و کلیه نسخ دارای اعتبار واحد بوده و کلیه نسخ به امضای طرفین رسیده است.

ماخذ: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند – با اندکی تغییر و تلخیص


تذکر مهم : نمونه قرارداد فوق صرفا جهت آشنایی کلی مخاطبین محترم با قالب کلی این نوع قراردادها است. فلذا صحت و دقت محتوای متن لزوما مورد تایید سایبرلا نمی باشد. بدیهی است که برای تهیه هر قرارداد و یا متن حقوقی بطور خاص باید به مشاور حقوقی مراجعه نمود.

برای طرح سوالات حقوقی و پرسش و پاسخ در زمینه قراردادها اینجا کلیک کنید


پی نوشت: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی چگونه با کارگردانان قرارداد می‌بندد؟

پی نوشت: ادعای انعقاد قرارداد همکاری بین ۱۰۰ هنرمند ایرانی و شبکه GEM TV

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 − دوازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!