0

رئیس دانشگاه علم و صنعت لغو قرارداد با اساتید دانشگاه را تکذیب کرد

دسته بندی ها : فضای مجازی 23 آبان 1394 مدیر سایبرلا 466 بازدید

رئیس دانشگاه علم و صنعت لغو قرارداد این دانشگاه با برخی از اساتید جوان و انقلابی را تکذیب کرد.

خبرگزاری دانشجو: محمدعلی برخورداری در خصوص شایعاتی مبنی بر لغو قرارداد با اساتید دانشگاه علم و صنعت گفت: هیچ یک از اساتید تا این لحظه لغو قرارداد نشده‌اند بلکه تعدادی از اعضای هیئت علمی که باید تکلیف آن‌ها از لحاظ پیمانی و قراردادی مشخص می‌شد، که هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده است بنابراین شش ماه هم قرارداد این اساتید را تمدید کردیم.

وی ادامه داد: اساتیدی که در دانشگاه علم و صنعت مشغول به فعالیت هستند سه دسته‌اند، دسته اول کسانی هستند که دوره استخدام پیمانی پنج ساله آن‌ها به پایان رسیده و باید تبدیل وضعیت بدهند اما به دلیل تشکیل نشدن جلسه هیئت امنای دانشگاه شش ماه دیگر به این‌ها اجازه داده شده که در دانشگاه مشغول به تدریس باشند و در جلسه هیئت امنا که در پایان آبان تشکیل می‌شود تکلیف آنان مشخص شود که این تعداد ۲۵ نفر هستند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: دسته بعدی حدود ده نفر هستند که به دلیل شرکت نکردن در فراخوان هیئت مرکزی جذب وزارت علوم ثبت نام نکردند و براساس اعلام وزارت علوم این افراد لغو کار خواهند شد اما با مسئولیت خودم شش ماه مهلت فعالیت این‌ها را تمدید کردم که بتوانند در این بازه زمانی در فراخوان هیئت جذب شرکت کنند و مشکلات آنان حل شود.

برخورداری خاطرنشان کرد: دسته سوم هشت نفر از اساتیدی هستند که دوره پنج ساله پیمانی را می‌گذراندند که هر ساله این افراد توسط کمیته ارزیابی شورای عالی انقلاب فرهنگی پرونده آن‌ها بررسی می‌شود اما به دلیل ضعفی که در پرونده آن‌ها موجود بود به آن‌ها اخطار لغو قرارداد داده‌اند ولی مهلتی خود دانشگاه برای برطرف کردن ضعف این اساتید به آن‌ها داده است که امیدواریم مشکل این هشت نفر نیز به زودی برطرف شود.

رئیس دانشگاه علم و صنعت در پایان گفت: به این دلایل اساتید دانشگاه علم و صنعت قراردادشان هنوز تمدید نشده و این را باید بگویم که در یک اداره دولتی نمی‌توان بدون دلیل کسی را استخدام و یا لغو به قرارداد کرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده + 6 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!