0

نمایندگان وزارت نفت و سازمان ملی استاندارد قرارداد همکاری امضا کردند

دسته بندی ها : فضای مجازی 16 اسفند 1394 مدیر سایبرلا 440 بازدید

2 قرارداد همکاری میان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به نمایندگی از وزارت نفت و پژوهشگاه استاندارد به نمایندگی از سازمان ملی استاندارد ایران امضا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل قنبری، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ایران و انوشه رحمانی، رئیس پژوهشکده سیستمهای مدیریت کیفیت و بازرسی پژوهشگاه استاندارد در حضور محمدرضا مقدم، معاون وزیر نفت در امور پژوهش و فناوری و سرپرست معاونت امور مهندسی وزارت نفت و نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، دو قرارداد همکاری را امضا کردند.

قرارداد نخست با عنوان «ارائه خدمت پژوهشی جهت ترسیم نقشه راه و استقرار سیستم به منظور دریافت گواهینامه پژوهشی و CB جهت صدور گواهی کیفیت کالاها و تجهیزات وزارت نفت» و قرارداد دوم با عنوان «ارائه خدمات پژوهشی جهت ترسیم نقشه راه و توانمندسازی وزارت نفت در آزمون کامل کالاها و تجهیزات اولویت دار صنعت نفت و همکاری با مرکز ملی تایید صلاحیت به عنوان پیمانکار فرعی در ارزیابیهای آزمایشگاهی صنعت نفت» به امضای دوطرف رسید.

وزارت نفت در ادامه مسیر بهره مندی از ظرفیتها و توانمندیهای سازندگان داخلی صنعت نفت، آیین نامه ارزیابی صلاحیت، رتبه بندی و صدور گواهینامه کیفیت تامین کنندگان و سازندگان صنعت نفت را تعریف کرده است که بر اساس آن، ارزیابیها سرانجام منجر به صدور گواهینامه کیفیت برای تجهیزات ساخت داخل می شود و اکنون با امضای 2 قرارداد یادشده، پژوهشگاه استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران، اعتبار گواهینامه های صادر شده را بررسی می کند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده + شانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!