0

خواستگار فیس بوکی قصاص می شود

دسته بندی ها : فضای مجازی 8 مهر 1394 مدیر سایبرلا 829 بازدید

پنجم بهمن ماه سال ۹۲ زنی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از کشته شدن پسر ۲۴ ساله‌اش پرده برداشت.
به نوشته روزنامه ایران،این مادر نگران گفت: چندی پیش پسرم از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت تا اینکه با ادعاهای عجیب دخترم متوجه شدم امیرخسرو به قتل رسیده است.
با این رازگشایی با دستور بازپرس جنایی تیمی از مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و خواهر امیرخسرو را تحت بازجویی قرار دادند. فرشته در بازجویی‌ها پسری به نام احمد را لو داد که در فیسبوک با هم آشنا شده بودند.
احمد ۲۴ ساله نیز وقتی دید راز پنهان‌اش فاش شده است در اعترافات هولناکی گفت: با فرشته که دانشجوی دانشگاه کاشان بود از طریق فیسبوک آشنا شدم بعد از چند بار ارتباط تلفنی با هم قرار گذاشتیم تا بیشتر با هم آشنا شویم. وقتی دیدم که وی همان دختری است که می‌تواند همسر ایده‌آلی برای من باشد تصمیم گرفتم با وی ازدواج کنم.
بنابر این به او پیشنهاد ازدواج دادم. او همیشه ناراحتی‌های پنهانی داشت تا اینکه شنیدم از کودکی با بدرفتاری‌های برادرش روبه‌رو بوده است و  از برادرش نفرت دارد. وقتی این موضوع را از فرشته شنیدم تصمیم گرفتم انتقام وی را بگیرم در مدت آشنایی، خانواده فرشته را دیده بودم در این رفت و آمدها با امیرخسرو طرح دوستی ریختم تا اینکه در یکی از روزها با فرشته هماهنگ کردیم تا با امیرخسرو به تنهایی بیرون بروم. فرشته به من زنگ زد و گفت برادرش آماده شده است تا همدیگر را ببینیم وقتی او را دیدم سوار خودرویم شد. در مسیر با نانچیکو که از قبل تهیه کرده بودم او را خفه کردم سپس جنازه‌اش را بیرون پرتاب کردم و پا به فرار گذاشتم.
این پسر و خواهر مقتول در شعبه ۸۴ دادگاه کیفری استان تهران از سوی ۵ قاضی عالیرتبه تحت محاکمه قرار گرفتند.
احمد وقتی پشت تریبون ایستاد در آخرین دفاع خود گفت: قتل را قبول دارم اشتباه کردم اما علاقه شدید به فرشته مرا کور کرده بود با اظهارات این پسرجوان اولیای دم درخواست قصاص کردند و گفتند که دخترشان هیچ گناهی ندارد و از سوی احمد اغفال شده است و متهم به قتل خیالپردازی می‌کند.
پس از شور قضات شعبه ۸۴ احمد را به خاطر قتل عمد به قصاص نفس و رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق و فرشته را به خاطر رابطه نامشروع نیز به ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند. بنابر این گزارش، این حکم در شعبه ۴۷ دیوانعالی کشور تأیید و پرونده جهت احرای حکم به اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!