0

قرارداد با مصلی برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب 97

گروه میثاق؛ معاون فرهنگی وزیر ارشاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه و‌جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «فیروزه»، پیرامون اینکه قرارداد با مسئولان مصلی منعقد شده یا نه، گفت: در مراحل نهایی انعقاد این قرارداد هستیم.

به گزارش فارس، محسن جوادی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه و‌جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «فیروزه»  درباره برآیند جلسات با مسئولان مصلای امام خمینی میزبان نمایشگاه کتاب اظهار داشت: ما همیشه امیدواریم کارها خوب پیش برود، درباره نمایشگاه کتاب هم پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته و مسیر خوبی را طی کرده‌ایم و امیدواریم همین روند ادامه‌دار باشد و نتایج خوبی حاصل شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر پیرامون اینکه قرارداد با مسئولان مصلی منعقد شده یا نه، گفت: در مراحل نهایی انعقاد این قرارداد هستیم.

عالی‌رتبه‌ترین مقام مسئول در معاونت فرهنگی درپاسخ به سوالی درباره عدم ارائه تسهیلات به اهالی قلم ابراز داشت: مشکلات مربوط به سامانه ثبت را شاهد بودیم که طی یکی دو روز آینده این مسئله هم انجام خواهد شد.

جوادی اعتبار این تسهیلات را اندک ندانست و گفت: اعتبار به اندازی است که کفاف امسال را می‌دهد و انشالله برای سال آتی برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا بیشتر شود.

معاون فرهنگی ارشاد درباره بازدید از این نمایشگاه و برداشت کلی گفت: از قبل در جریان این نمایشگاه بودم، یکی از آرزوهای بنده هم این بود که اقتصاد با فرهنگ تلاقی کند، اینجا در واقع ما هزینه نمی‌کنیم بلکه سود می‌کنیم و درواقع کار فرهنگی هم انجام می‌شود این مسئله امتیاز این نمایشگاه محسوب می‌شود.

این مسئول ارشاد در ادامه پس از انتقادهای یک خبرنگار در موضوع عدم ارزش افزوده بیشتر در این نمایشگاه نسبت نمایشگاه‌های همتراز یادآور شد، ممکن است اشکالات و انتقادهایی مطرح باشد ولی عدم برپایی جشنواره‌های موازی را معتقد نیستم، هرچه بتوانیم ذائقه‌های مختلف را ببینیم و در مدل‌های مختلف یک گام به جلو پیش رویم و برای بین‌المللی کردن کار و یافتن بازار بین‌المللی قدم برداریم مفید خواهد بود. اما انتقادات قابل بررسی است. ما آماده شنیدن نظرات هستیم قطعا دغدغه این است تحرکی به اقتصاد و فرهنگ داده شود و جایزه فیروزه می‌تواند انگیزه خوبی باشد.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!