0

قرارداد سه جانبه ساخت و تعمیر کشتی

ایدرو گام نخست را در قرارداد سه جانبه ساخت و تعمیر کشتی های پهن پیکر را برداشت

به گزارش میثاق به نقل از ایدرونیوز ، رئیس هیات مدیره شرکت ساخت و تعمیر کشتی گسترش پارس هرمز گفت : این شرکت در جهت ارایه خدمات ساخت و تعمیر سفری و ادواری انواع شناورهای متوسط و بزرگ و سازه های دریای و فراساحلی در حوض های خشک ، کنار اسکله و لنگرگاه ،‌رنگ امیزی بدنه ، تعمیر و سرویس کلیه تجهیزات و ماشین آلات و شناورها و سازه های دریایی ، تغییر کاربری ،‌تعمیرات الکتریکی ،‌الکتریکی و مخابراتی ، تدارکات کشتی و انواع شناورها تاسیس و به ثبت نهایی رسید .

محمد مومن بیک افزود : این شرکت پیرو تفاهم مشترک بین ایدرو، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش تشکیل گردید که سهم هر یک به ترتیب ۲۰، ۴۰ و ۴۰ درصد است و بخشی از سهام شرکت های نفتکش و کشتیرانی مقرر گردیده به شرکای منتخب خارجی صاحب نام واگذار شود.

وی اظهار داشت : در این راستا سرمایه گذاری در امر طراحی ،‌ساخت و تولید ، مونتاز انواع شناور و یا قسمتی از آنها ، با مشارکت شرکت های داخلی و شرکت های صاحب نام خارجی انجام می گیرد

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!