0

امیدواریم قرارداد فن‌بازارها امسال به ۱۰۰ میلیارد برسد

دسته بندی ها : قراردادهای حقوقی 25 آذر 1395 مدیر سایبرلا 469 بازدید

وزیر علوم گفت: امیدواریم قرارداد فن‌بازارها امسال به ۱۰۰ میلیارد برسد.

به گزارش تسنیم, محمد فرهادی در آیین افتتاح هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با بیان اینکه رفته رفته پژوهش گفتمان غالب کشور می شود، اظهار کرد: پس از برجام شاهد حضور هیئت‌های مختلف علمی از دیگر کشورها به ایران و همچنین از ایران به دیگر کشورها بودیم که در لوای آن تفاهمات بسیاری صورت پذیرفت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه گفت: به عنوان مثال این تفاهمات بحث های تحقیقاتی، آموزش های مشترک و تبادل اساتید در دانشگاه ها را شامل می شود.

وی با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری رشد خوبی را در تمام بخش‌ها نشان می‌دهد، ابراز کرد: حضور محققان و پژوهشگرانی از کشورهای چین و روسیه باعث می‌شود تا در این عرصه از رویکرد ملی خارج شده و در عرصه بین الملل هم مطرح شویم.

فرهادی با اشاره به اینکه قراردادهای صورت گرفته در فن‌بازارها طی سال 94 به 43 میلیارد تومان رسید، گفت: امید می رود حجم این قراردادها امسال به 100 میلیارد تومان هم برسد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات بخش پژوهش در حال حاضر کمتر از نیم درصد تولید ناخالص داخلی است، گفت: امیدواریم این سهم طی برنامه ششم توسعه به حداقل سه درصد برسد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست + 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!