0

امضای قرارداد تاسیس شرکت سرمایه گذاری طرح تولید اتیلن اکساید

گروه میثاق؛ قرارداد تاسیس شرکت سرمایه گذاری طرح تبدیل گاز طبیعی به الفین و صنایع پایین دستی پتروشیمی با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، منصور معظمی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سرمایه گذاران بخش خصوصی به امضا رسید.

به گزارش ایدرونیوز، «فرداد دلیری» افزود: هدف از اجرای این طرح به عنوان فاز نخست طرح GTO پلاس، تولید اتیلن اکساید به عنوان محصول میانی و اتو اکسیلات ها و انتانول آمین به عنوان محصولات نهایی از ماده اولیه اتیلن است.

با ساخت واحد GTO پلاس به عنوان نخستین واحد GTO که منجر به تولید محصولات استراتژیک پلی ال، MPG، اتوکسیلات ها، گلایکل اتر و اتانول آمین می شود، گام بزرگی در راستای اعتلای صنعت پتروشیمی کشور برداشته خواهد شد و نیاز کشور به واردات این محصولات را مرتفع خواهد کرد.

دلیری خاطرنشان کرد: این طرح با ظرفیت سالیانه ۶۰ هزار تن اتیلن اکساید، ۶۰هزار تن اتو اکساید و ‌۳۰ هزار تن اتانول آمین در منطقه ویژه ماهشهر اجرایی می شود.

به گفته این مقام مسئول، دوره اجرای طرح سه ساله خواهد بود و شرکت های سرمایه گذار در آن علاوه بر ایدرو، ‌گروه «توسعه کیمیاگران امروز»، شرکت «ظریفان» و شرکت مهندسی «ناموران» هستند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده + 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!