0

عقد قرارداد برای ورود تراموا از فرانسه به تهران به صلاح نیست

دسته بندی ها : قرارداد صنعت حمل و نقل 8 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 381 بازدید

رئیس نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته شهرداری با فرانسه برای ورود تراموا به تهران گفت: چه ضرورتی دارد با کشوری که بدترین و توهین‌آمیزترین رفتارها با ایران داشته است عقد قراداد کنیم، این اقدام اصلاً به صلاح نیست.

تسنیم: پرویز سروری در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خارج از دستور اظهار داشت: مذاکراتی از سوی تشکری هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با وزیر حمل و نقل فرانسه در خصوص راه‌اندازی خط تراموا در تهران صورت گرفته بود اصل موضوع اقدام خوبی است اما چرا با فرانسه؟

وی با اشاره به اینکه فرانسه بدترین و توهین‌آمیزترین رفتارها را با کشورمان داشته است، افزود: آنها زمانی که رئیس‌جمهورمان وارد کشورشان شد از اتحادیه اروپا تشدید تحریم‌ها را خواستار شدند. چه ضرورتی دارد اقدامات مربوط به این موضوع با کشور فرانسه انجام شود؟

معاون حمل و نقل شهردار تهران گفت: در زمان جنگ و تحریم‌ کشورهای زیادی بودند که روابط بهتری با ما داشتند به عقیده بنده اصلاً صلاح نیست که با دشمن جمهوری اسلامی عقد قرارداد شود. تذکر بنده به این است که این اقدام هرگز صورت نگیرد.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: بهتر است این اقدام با کشوری که کارنامه زشت و پر از دشمنی با ایران ندارد، صورت گیرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!