0

از ۶۷ طرح پژوهشی سازمان قضایی نیروهای مسلح رونمایی شد

دسته بندی ها : قرارداد پژوهشی 3 دی 1394 مدیر سایبرلا 365 بازدید

در مراسمی با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، از ۶۷ طرح‌ پژوهشی این سازمان رونمایی شد.

فارس : در نمایشگاهی که به مناسبت هفته پژوهش در سازمان قضایی نیروهای مسلح برپا شد از 67 طرح پژوهشی این سازمان با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف رونمایی به عمل آمد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدکاظم بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح پس از بازدید از این نمایشگاه گفت: ارائه آثار نخبگان کار بسیار ارزشمندی است.

وی با تأکید بر کاربردی کردن دستاوردهای علمی اظهار داشت: این دستاوردهای پژوهشی ظرفیت بسیار خوبی است که باید از آن استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدکاظم بهرامی افزود: استفاده از خیل عظیم نظریات محققان و نخبگان نیروهای مسلح به‌ویژه افسران وظیفه باید ادامه پیدا کند.

25 متن تخصصی ویژه آموزش پایوران و سربازان وظیفه نیروهای مسلح، 8 متن تخصصی ویژه آموزش قضات و ضابطین و 34 طرح پژوهشی نخبگان نیروهای مسلح از مهم‌ترین دستاوردهای پژوهشی سازمان قضایی نیروهای مسلح در سال 1394 بود که در این نمایشگاه برای اولین بار به معرض نمایش درآمد.

همچنین 40 کتاب علمی و فرهنگی، 50 پایان‌نامه و 20 مقاله تألیف شده توسط کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح از دیگر آثار عرضه‌شده در این نمایشگاه است.

از دیگر بخش‌های این نمایشگاه می‌توان به عرضه تعدادی از کتب تاریخی از جمله کتاب هدیه شده به شهید نواب صفوی قبل از شهادت و تعدادی از کتب قوانین و مقررات مربوط به سال‌های 1339 تا 1343 اهدایی به اداره دادرسی ارتش اشاره کرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده + 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!