0

امضای پنج قرارداد همکاری میان شرکت های دانش بنیان و بخش صنعت

گروه میثاق ؛ در دومین همایش مدیران ارتباط با صنعت دانشگاهها که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است؛ پنج قرارداد همکاری شرکت های دانش بنیان و بخش صنعت به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، با انعقاد قرارداد میان معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم و معاونت سیاستگذاری فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ثبت پتنت شرکت های دانش بنیان حمایت مالی می شود.

در آیین امضای قراردادهای دانش بنیان؛ قرارداد احیای مرحله‌ای تالاب انزلی به روش زیست پالایی تسریع یافته و افزایش حجم آبگیری، میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و سازمان حفاظت محیط زیست با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به امضا رسید.

در ادامه این برنامه، قرارداد طراحی، ساخت و بهره برداری از دمو پلنت غشایی برای استحصال دی اکسید کربن از گاز دودکش، میان شرکت دانش بنیان گاز کربنیک شهرکرد و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی با مبلغ ۱۰۱ میلیارد و ۵۶ میلیون ریال به امضا رسید.

با انعقاد قرارداد ساخت و نصب و راه اندازی یک دستگاه سامانه بازرسی کامیونی مدل سیار به همراه ارائه خدمات گارانتی میان شرکت سامانه گر امین و شرکت سیار صنعت سپاهان، با استفاده از این دستگاه بومی به انجام امور گمرگ و مرزبانی کمک خواهد شد.

انعقاد قرارداد تولید انواع مرکب‌های پرینتر و پلاترهای جوهرافشان با استفاده از مواد معدنی، گیاهی و فناوری نانو از دیگر قراردادهایی بود که با حضور وزیر علوم به امضا رسید و با انعقاد این قرارداد میان شرکت نانو رنگ افشان و شرکت تجهیز گاما مستقر در پارک علم و فناوری زنجان، ایران به جمع پنج کشور تولیدکننده مرکب پرینتر و پلاترهای جوهرافشان خواهد پیوست.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

  1. نظافت گفته :
    08:51 1397/10/09

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!