0

سو قصد نافرجام علیه مسئول جنگ سایبری سپاه پاسداران

جنگ افزار سایبری, دفاع سایبری و جنگ سایبری

برخی منابع عبری-عربی ادعا کردند پروژه ای برای سو قصد علیه فرماندهان جنگ سایبری سپاه پاسدارن ترتیب داده اند.

به گزارش سایبربان به نقل از فرارو؛ منابع عبری-عربی به‌تازگی مدعی یک سو قصد جدید علیه یکی از فرماندهان شاخه جنگ سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شدند. این منابع که از فرد یادشده نامی نبرده‌اند، مدعی هستند وی مسئول جنگ سایبری سپاه پاسداران بوده است.

رسانه‌ها و شرکت‌های امنیت سایبری امریکایی-اسرائیلی طی ماه‌های اخیر با انتشار گزارش‌های متعدد علیه جمهوری اسلامی ایران در حوزه سایبری در تلاش بوده‌اند تا قطعات پازل خود در پروژه ایران هراسی در فضای سایبری تکمیل کرده و چهره ترسناکی از کشور به دید جهانیان القا کنند. افزون بر آن، پروژه‌های ترور نافرجام علیه دانشمندان و فرماندهان ارشد نظامی کشور نیز موضوعی است که از سالیان گذشته همواره وجود داشته که متأسفانه برخی نیز موفقیت‌آمیز بوده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!