0

مانور بزرگ جنگ سایبری ناتو در استونی

دسته بندی ها : جنگ سایبری 4 اردیبهشت 1394 مدیر سایبرلا 1067 بازدید

حدود ۴۰۰ کارشناس رایانه‌ای در مانور بزرگ جنگ سایبری ناتو که قرار است طی هفته جاری در استونی برگزار شود، شرکت خواهند کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، برگزاری مانور بزرگ جنگ سایبری ناتو در استونی، بخشی از تلاش های ناتو برای ارتقای سطح آمادگی در برابر حملات هکری و سایبری اعلام شده است.

تیمی متشکل از کارشناسان رایانه‌ای ۱۶ کشور قرار است در مانور بزرگ سایبری که در مرکز دفاع سایبری ناتو در شهر تالین استونی برگزار می شود، شرکت کنند. این مانور که یکی از بزرگترین مانورهای جنگ سایبری به شمار می رود، به کارشناسان سایبری ناتو اجازه خواهد تا قابلیت های خود برای مقابله با حملات سایبری و هکری را ارتقا دهند.

این مانور از سال ۲۰۱۰ میلادی به صورت سالیانه برگزار می شود و هر سال از تازه ترین فناوری ها و پیشرفت های رایانه ای برای مقابله با تهدیدات سایبری استفاده می شود.

سازمان دهندگان این مانور تاکید کرده اند که مهمترین بخش از مانور جنگ سایبری امسال، مقابله با تهدیدات احتمالی ناشی از استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ به جای ویندوز ۸ خواهد بود.

برگزاری این مانور در شرایطی است که کشورهای شرق اوکراین به خصوص استونی به شدت نگران تحولات شرق اوکراین هستند. در نشست سپتامبر گذشته ناتو، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و سایر رهبران دستور تهیه نقشه راهی را برای ارتقای قابلیت های دفاعی ناتو در برابر تهدیدات سایبری را صادر کردند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!