0

«دیوار فروشگاه ها» ویژه کسب و کارهای خرد راه اندازی شد

دسته بندی ها : کسب و کار 25 خرداد 1399 کارشناس سایبرلا 663 بازدید
خرید و فروش اینترنتی - سایبرلا

دیوار فروشگاه ها سرویس جدید دیوار ویژه کسب و کارهای آفلاین خرد صنفی راه اندازی شد.

اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار با اعلام این خبر طی یک رویداد خبری آنلاین گفت: با شیوع ویروس کرونا و شروع قرنطینه و مختل شدن کسب و کارها به دنبال ارایه سرویسی بودیم که بتوانیم ضرر و زبان کسب و کارها را کاهش دهیم.

او افزود: به دنبال ارایه سرویسی به کسب و کارهای آفلاین بودیم که شعبه آنلاینی از فروشگاه خود را روی دیوار در اختیار داشته باشند و در آن بازه زمانی بتوانند هم کالاهای خود را بفروشند و هم مردم از آن بهره مند شوند.

به گفته او، قبل از راه اندازی دیوار فروشگاه ها برای ارایه سرویس تخصصی تر، برای مشاوران املاک و نمایشگاه ها سرویس مشابهی را راه اندازی کرده بودیم و آنها می توانند از سرویس هایی که دیوار برای آنها در نظر می گیرد، استفاده کنند.

آرمندی گفت: دیوار با بیش از 35 میلیون کاربر، میزبان خرید و فروش آنلاین تمامی کالاهای نو و دوست دوم است و رویکرد ما ارایه تسهیلات بیشتر به کسب و کارها برای تسهیل فعالیت آنلاین آنها و فراهم کردن تجربه خرید و فروش کالای نو برای مردم است.

او افزود: پیش از این هم 400 هزار کسب و کار روی دیوار فعالیت داشتند و کالایی را می فروختند یا خدماتی را عرضه می کردند اما ما به دنبال این بودیم تمهیدات و تسهیلاتی به کسب و کارها بدهیم که هم آنها بتوانند محصول خود را عرضه کنند و هم مردم دسترسی به محصول داشته باشند.

مدیرعامل دیوار از ویژگی های دیوار فروشگاه ها را عدم پرداخت کمیسیون از سمت خریدار و فروشنده طی فرایند معامله، امکان خرید کالای نو با قیمت مناسب و قابل مقایسه از سمت کاربر و امکان ارتباط مستقیم با فروشگاه ها عنوان کرد و گفت: کاربران می توانند برای هر خرید و فروشی با فروشنده ارتباط داشته باشند تا بتواند به آنها کمک کند تصمیم درست تری بگیرند.

او با اشاره به اینکه هدف ما فراهم کردن فضای پاساژگردی آنلاین برای کسب و کارهای آفلاین در شرایط فعلی که رفت و آمدها محدود است، بود، افزود: تا هفته گذشته حدود سه هزار فروشگاه روی دیوار فعال شده اند و فعلا به صورت رایگان است و امیدواریم بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که کمترین میزان ضرر و آسیب را چه کسب و کارهای خرد، چه کسب و کارهای کلان و چه ارایه کنندگان خدمات داشته باشند.

علی رسولی، مدیر مارکتینگ دیوار نیز در این باره گفت: سرویس دیوار فروشگاه ها به صورت آزمایشی در تهران راه اندازی شده و تمرکز اصلی ما روی کیفیت سرویس است و در نظر داریم در شرایط فعلی کسب و کارها، این سرویس در جبران کاهش هزینه های خرده فروشی نقش داشته باشد و در عین حال بازدهی و نگهداشت مشتری را برای آنها افزایش دهد.

او افزود: متقاضیان برای ثبت نام در پنل دیوار فروشگاه ها باید مدرک صنفی شان را ارایه کنند و پس از ثبت نام در پنل و دریافت تاییدیه، می وانند خدمات خود را عرضه کنند.

به گفته رسولی، درحال حاضر تنها هفت درصد از بازار خرده فروشی ایران آنلاین شده و 93 درصد باقیمانده همچنان آنلاین هستند و به نظر می رسد با این آمار، بازار می تواند به سمت آنلاین تر شدن و کاربردی تر شدن پیش برود.

او گفت: در سایر کشورها، این درصد به مراتب بالاتر هست و بنچ مارک های دنیا نشان می دهد می توانیم به سمت بیشتر آنلاین شدن کسب و کارها پیش برویم و افزایش ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت به رشد آنلاین شدن کسب و کارها کمک می کند و محرک مهمی برای آنلاین شدن بیشتر آنها است.

رسولی با اشاره به اینکه قصد داریم کاربر را از مارکت آفلاین به مارکت آنلاین سوق دهیم، افزود: طی سه هفته اخیر 3300 فروشگاه را در دیوار فروشگاه ها جذب کردیم که عمدتا فروشگاه هایی هستند که در کف خیابان حضور دارند.

منبع: ایستنا

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    16 + دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!