0

افتتاح پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار

دسته بندی ها : کسب و کار, مجوز کسب و کار - پروانه فعالیت 11 خرداد 1399 مدیر سایبرلا 564 بازدید
مجوزهای کسب و کار, مجوز فعالیت

مراسم افتتاح مرکز پنجره واحد فیزیکی صدور مجوز ها با هدف بهبود محیط کسب و کار در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با حضور جناب آقای دکتر ذبیح الله خداییان، ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزیر محترم اقتصاد و دارایی، و جمعی از مسئولان دستگاهها و نهاد های مختلف کشور برگزار شد.

دکتر خدائیان در مراسم افتتاحیه با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بهبود وضعیت اقتصادی کشور بیان نمود که فضای کسب و کار در هر کشور یکی از شاخص های وضعیت اقتصادی آن است.

ویبا بیان اینکه حدود 5 شاخص از شاخص های بهبود کسب و کار به طور مستقیم و غیرمستقیم قوه قضائیه در آنها فعالیت دارد، افزود: اقدامات انجام شده سبب شد مدتی که برای ثبت شرکتها لازم است کاهش پیدا کند.

همچنین درخواست ثبت شرکتها نیز به صورت الکترونیکی انجام می شود.

مبادله برخط با وزارت ارشاد و روزنامه رسمی، ایجاد میز خدمت الکترونیکی و میز خدمت حضوری در تمامی استانها، الکترونیکی کردن ثبت درخواست پلمپ دفاتر تجاری و … از دیگر محور هایی بود که خدائیان به عنوان علل تسریع در ثبت شرکتها ذکر کرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    17 − یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!