0

ساماندهی دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های مخابراتی در سطح شهر تهران

دسته بندی ها : تنظیم مقررات - رگولاتوری 1 دی 1394 مدیر سایبرلا 864 بازدید
شرکت ارتباط مشترک شهر طی اطلاعیه ای از ایجاد و راه اندازی درگاه الکترونیکی ثبت درخواست صدور مجوز نصب دکل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، در راستای اجرائی کردن مصوبه “ساماندهی دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های مخابراتی در سطح شهر تهران، ابلاغی از سوی شورای  اسلامی شهر تهران و به منظور بهینه سازی ثبت درخواست اخذ مجوز دکل به صورت الکترونیکی (غیرحضوری) و آگاهی متقاضیان از وضعیت درخواست های ارسالی و اقدامات انجام شده در مراحل مختلف و همچنین انجام وظایف محوله به نحو احسن، این شرکت اقدام به  ایجاد و راه اندازی درگاه الکترونیکی ثبت درخواست صدور مجوز نصب دکل کرده است.

به همین منظور تمامی درخواست های مرتبط با این شرکت ضرورت دارد که از طریق وب گاه sitesharing.ir- بخش خدمات آنلاین تکمیل و ارسال شود.براساس این اطلاعیه دریافت هرگونه درخواست صدورمجوز دکل به صورت حضوری از سوی شرکت ارتباط مشترک شهر امکان پذیر و میسر نخواهد بود.. متقاضیان همچنین می توانند درصورت نیاز به راهنمایی، سوال و یا مشکلات احتمالی در رابطه با سیستم مذکور مراتب را از طریق امور انفورماتیک شرکت ارتباط مشترک شهر پیگیری کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    9 + 17 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!