0

سازمان حمایت در جریان قرارداد اخیر فروش برنج دولتی نیست

دسته بندی ها : فضای مجازی 7 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 426 بازدید

درحالی در قرارداد اخیر فروش انحصاری برنج دولتی بر نظارت کامل سازمان حمایت بر قرارداد تأکید شده بود که معاون سازمان حمایت گفت: اینکه، این کالاها به‌چه‌صورت به فروش رسیده است و دارای یارانه بوده است یا خیر، اطلاعات آن به ما داده نشده است.

تسنیم : مصیب محمدیان شمالی در ارتباط با  قرارداد “فروش انحصاری و با تخفیف 82هزار تن برنج دولتی به یک خریدار حقیقی به‌ارزش 1822 میلیارد ریال و فروش همراه با ابهام آن” اظهار کرد: فروش برنج دولتی، در اختیار شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی است و اطلاعات مربوط به آن در اختیار ما نیست.

وی افزود: اینکه، این کالاها به چه صورت به فروش رسیده است و دارای یارانه بوده است یا خیر، اطلاعات آن به ما داده نشده است.

دو هفته گذشته قراردادی 182 میلیارد تومانی برای فروش انحصاری حدود 82هزار تن انواع برنج وارداتی بین شرکت بازرگانی دولتی ایران و یک شخص حقیقی به‌نام “ع.ح.” با تخفیف حدود 20 درصد امضا شد که ابهاماتی را به‌دنبال داشت. در بند 4-12 این قرارداد تأکید شده بود: شرکت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان حق نظارت کامل بر اجرای مفاد قرارداد را دارند.

محمدیان شمالی درباره برنج‌های تاریخ مصرف گذشته و برنج‌هایی که سلامت آن توسط سازمان غذا و دارو تأیید نشده است، خاطرنشان کرد: این موضوع ارتباط مستقیم به سازمان حمایت ندارد، اما بنده مطلع هستم که سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، در این ارتباط ورود کرده است و دکتر دیناروند و آقای قنبری (مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی) در این خصوص اظهار نظر کرده‌اند. وی اضافه کرد: اما اگر مصرف کننده‌ای در این خصوص شکایت کند ما بر اساس قانون سازمان تعزیرات و حیطه اختیارات خود، ورود می‌کنیم.

معاون کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تأکید کرد: در آنچه باعث ضرر و زیان مصرف کننده شود ما ورود می‌کنیم، اما اگر موضوع در حوزه سلامت باشد، مسئولیت به‌عهده سازمان غذا و دارو است که آنها نیز در این خصوص ورود کرده‌اند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!