0

کارمندان فیسبوک مجبور به استفاده از اندروید هستند

دسته بندی ها : فضای مجازی 13 آبان 1394 مدیر سایبرلا 866 بازدید

مهندسان و کارمندان اصلی در تیم فیسبوک مجبور به پیروی از سیاست جدید این شرکت شده اند. سیاستی که همه این کارمندان را از استفاده از آیفون منع میکند و آنها را مجبور به استفاده از گوشی های هوشمند اندروید کرده است. قبل از آنکه به دنبال دلایل اصلی این سیاست باشید، باید بدانید که فیسبوک هیچ عداوتی با اپل و آیفون ندارد و زاکربرگ هم هیچ نکته مثبتی در ساندار پیچای، مدیر عامل جدید گوگل پیدا نکرده است!

به گزارش تابناک، چندی قبل طی یک کنفرانس مطبوعاتی «کریس کاکس» مدیر ارشد بخش تولید فیسبوک اذعان کرد: من تمامی تیم زیر نظر خود را مجبور به سوییچ کردن به گوشی های هوشمند اندروید کرده ام، زیرا معمولا وقتی افراد را برای انتخاب آزاد میگذاریم آنها آیفون را به اندروید ترجیح میدهند.

فیسبوک در حال حاضر بزرگترین شبکه اجتماعی در سراسر دنیا است و همانند هر شرکت بزرگ دیگری در سیلیکون والی، آیفون بیش از همه مورد استقبال کارمندان آن است. اما خارج از ایالات متحده و سیلیکون والی اوضاع به طریق دیگری رقم خورده است. در بازارهای در حال ظهور اندروید سیستم عامل مسلط تلقی میشود.
چرا کارمندان فیسبوک مجبور به استفاده از اندروید هستند؟

این امر منجر به اتخاذ سیاست جدید از سوی کاکس شده است تا کارمندان و مهندسان در تیم خود را به استفاده از سیستم عامل موبایل گوگل هدایت کند و آنها را در محیطی قرار دهد که اغلب کاربران فیسبوک در سراسر جهان در حال حاضر آن را تجربه میکنند. البته هنوز دقیقا مشخص نیست که چه تعداد از کارمندان فیسبوک مجبور به استفاده از سیستم عامل اندروید شده اند.

البته این برای اولین بار نیست که فیسبوک اقدام به اتخاذ رویه هایی اینچنینی برای کارمندان و مهندسان خود میکند. پیش از این نیز در اقدامی مشابه فیسبوک ماجرای ۲G Tuesdays را رقم زده است که مهندسان و کارمندان این شرکت را در برابر سرعت بسیار پایین اینترنت همانند آنچه در بسیاری از بازارهای در حال ظهور همچون هندوستان شاهدیم، قرار میدهد.

بدون شک این گونه از عملکرد و سیاست هایی که در ابتدا شاید چندان عاقلانه نیز به نظر نرسد، یکی از رموز موفقیت فیسبوک به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان است. این شرکت برای نگاه داشتن خود در صدر و رقابت با نمونه هایی که طی چند سال گذشته کم برای به زیر کشیدن آن تلاش نکرده اند، با انواع و اقسام سیاست ها و ابزارها محیط کار کاربران خود را در سراسر جهان شبیه سازی میکند تا به ارائه خدمات بهتری بپردازد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − 17 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!