0

دعوای پدر و پسر بر سر رایانه با قتل پایان یافت

پسر 20 ساله بعد از جر و بحث با پدرش بر سر رایانه او را به قتل رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مرد جوان روز یکشنبه در جنوب غربی سیدنی به جرم قتل پدر خود با استفاده از چاقو بر سر رایانه بازداشت شد.

دنیل چپمن 20 ساله در ساعت 8:45 شب روز یکشنبه، بعد از اینکه پدرش استیون چپمن 56 ساله را مورد اصابت چاقو قرار داد، به خانه همسایگان رفت و از آن‌ها خواست که با اورژانس تماس بگیرند.

به گزارش دیلی میل، مادر این خانواده گفته است که مشاجره پدر و پسر را بر سر رایانه شنیده است اما نمی‌دانست که پسرش با چاقو همسرش را زده است .

این پدر 56 ساله در راه رسیدن به بیمارستان در آمبولانس جان خود را از دست داد و کمی بعد نیروهای پلیس پسر 20 ساله او را به جرم قتل وی دستگیر کردند.

بر اساس گزارش نیروهای پلیس، بحث این دو نفر از اینجا شروع شد که دنیل، پسر خانواده بعد از اینکه پدرش از او خواست که رایانه را خاموش کند و سر میز شام به خانواده خود ملحق شود ،عصبانی شده و او را می کشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!