0

دستگیری ۴۸ نفر از دلالان ارزی

دسته بندی ها : فضای مجازی 19 آذر 1394 مدیر سایبرلا 488 بازدید

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی از دستگیری ۴۸ نفر از دلالان ارزی در عملیات گشت مشترک تعزیرات حکومتی خبر داد.

فارس: سید عبدالمجید اجتهادی با اعلام این خبر گفت:‌ در راستای تصویب قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 92، مصوب شد تا با تخلفات ارزی برخورد شود و در این قانون معیار کار در دست بانک مرکزی است و به نوعی مقررات بانک مرکزی حاکم است.

وی با بیان اینکه ما در خصوص مجازات خلأ قانونی داشتیم، گفت: مجازات خرید و فروش تعیین نشده بود که با اصلاح قانون از تاریخ 26 آبان ماه سال 94 این مشکل هم برطرف شد.

اجتهادی تصریح کرد: بر اساس گزارشات بانک مرکزی مشخص شد که عده‌ای در بحث ارز به صورت غیرمنطقی اقدام به بالا بردن قیمت‌ها کردند و بر مبنای آن تعدادی از افراد را به ما معرفی کردند، ما هم موضوع را به پلیس مبارزه با قاچاق و کالا و ارز ناجا ارجاع دادیم.

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ادامه داد: با مشارکت سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا و بانک مرکزی روز گذشته تعدادی از این دلالان احضار شدند و امروز هم در یک عملیات 48 نفر از دلالان ارزی دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: تعزیرات حکومتی با توجه به مقررات قانونی قصد دارد تا با اخلال‌گران در این زمینه برخورد کند.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!