0

کارگر اخراجی عامل برداشت غیرمجاز از حساب صاحب کار بود

دسته بندی ها : فضای مجازی 7 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 1064 بازدید
کارگر اخراجی که به صورت غیرمجاز 205 میلیون ریال از حساب صاحب کار سابق خود برداشت کرده بود با تلاش ماموران پلیس فتا شهرستان دماوند شرق تهران شناسایی شد.

پلیس فتا : سرهنگ ” محمدی “رئیس پلیس فتا شرق استان تهران با اعلام این خبر گفت : فردی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان دماوند اظهار داشت؛ با مراجعه به بانک متوجه برداشت غیر مجاز مبلغ 205 میلیون ریال وجه از حساب بانکی اش شده است که در این خصوص رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: دربررسی های انجام شده توسط کارشناسان اداره مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد، متهم که کارگر سابق شاکی بوده اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب صاحب کار سابق خود کرده است.

وی با اشاره به دستگیری متهم تصریح کرد : فرد دستگیرشده که مبالغ برداشت شده از حساب صاحب کار سابق خود را در مدت مختلف از طریق دستگاه های کارت خوان صرف خرید از فروشگاه های سطح شهرکرده است در بازجوئی ها اظهار داشت ؛ با جلب اعتماد صاحب کار خود رمز دوم حساب وی را فعال نموده و پس از اخراج از محل کار با داشتن رمز دوم اقدام به برداشت وجه مذکور کرده است و انگیزه اش را مشکلات اقتصادی اعلام نمود.

محمدی در خاتمه به شهروندان هشدار داد:رمز اول و دوم اینترنتی کارت های بانکی خود را به صورت دوره ای تغییر دهند و از قرار دادن شماره هایی مثل شماره شناسنامه یا کد ملی حتی الامکان خودداری کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!