0

حمایت مالی وزارت بهداشت از زوج‌های نابارور

دسته بندی ها : فضای مجازی 24 آبان 1394 مدیر سایبرلا 517 بازدید

معاون درمان وزیر بهداشت از انعقاد قرارداد وزارت بهداشت با مؤسسه‌های خدمات ناباروری برای حمایت مالی از زوج‌های نابارور خبر داد.

خبرگزاری آنا : محمد آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به انعقاد قرارداد بین وزارت بهداشت با موسسات خدمات ناباروری در آینده نزدیک به‌ منظور حمایت مالی از زوج‌های نابارور، عنوان کرد: درصدد هستیم دسترسی به‌ خدمات ناباروری را در تمام استان‌ها گسترش دهیم.
وی با بیان این‌که در راستای سیاست‌های جدید جمعیتی حمایت از زوج‌های نابارور را در دستور کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار داده‌ایم، عنوان کرد: بدین منظور یک برنامه جامع تدارک دیده‌ایم که به‌ زودی ابلاغ می‌شود.
معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه وزارت بهداشت به دنبال حمایت مالی از زوج‌های نابارور است، گفت: با توجه به این‌که خدمات ناباروری در برخی از استان‌های کشور وجود ندارد، لذا گسترش و حمایت مالی را برای حل این معضل دنبال می‌کنیم.
آقاجانی اظهار کرد: بر این اساس بخشی از هزینه‌های درمان ناباروری زوج‌هایی که با این مشکل مواجه هستند کاسته می‌شود. پس از نهایی شدن برنامه درمان ناباروری، جزئیات آن را به اطلاع عموم می‌رسانیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    6 − پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!