0

جزئیات قرارداد 20 میلیارددلاری ایران ایر و بوئینگ

دسته بندی ها : فضای مجازی 4 تیر 1395 مدیر سایبرلا 462 بازدید
رویترز به نقل از مقامات آگاه نوشت قرارداد ایران و شرکت بوئینگ شامل 109 هواپیمای پهن و باریک پیکر است که 80 فروند به صورت مستقیم توسط بوئینگ و 29 فروند از طریق اجاره تامین می شود و مدل های جدید را نیز شامل می شود.
فرهنگ‌نیوز: رویترز به نقل از مقام آگاهی که از مقامات ارشد ایران است، نوشت قرارداد موقتی که میان ایران و شرکت بوئینگ امضا شده، شامل 109 هواپیمای کوچک و بزرگ به ارزش 20.37 میلیارد دلار بر اساس لیست قیمتی است که هم به صورت فروش مستقیم و هم به صورت اجاره است.
یکی از این افراد مطلع به رویترز گفته است، این قرارداد که هنوز باید توسط 2 دولت مورد موافقت قرار گیرد، شامل 80 هواپیما به ارزش 17.58 میلیارد است که مستقیما توسط بوئینگ فروخته خواهد شد.از این 80 هواپیما، 34 جت پهن پیکر است که 15 فروند آن مدل ER 300-777 و 9-777 و چهار فروند آن مدل 8-747 است.
همچنین 46 فروند باقی مانده نیز جت‌های باریک پیکر را تشکیل می دهد که 40 فروند آن مدل جدید MAX 737 و 6 فروند آن مدل NG 737 است.
بر اساس یک قرارداد موقتی مشابه، شرکت بوئینگ ترتیبات لازم را برای ایران ایر فراهم می کند تا 29 هواپیمای مدل NG 737 را از طریق اجاره تهیه کند.
به نوشته رویترز، سخنگوی بوئینگ از اظهارنظر در این رابطه خودداری کرد و ایران ایر نیز برای پاسخگویی در دسترس نبود.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    10 + یازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!