0

ایران در مبارزه با فساد، در جایگاه 130ام است

دسته بندی ها : فضای مجازی 25 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 416 بازدید

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه نظام‌مند با مفاسد اقتصادی گفت: تغییر نگاه و شفافیت از عوامل مبارزه با فساد است چرا که ما به اندازه کافی سازمان داریم و باید بهره‌برداری از سازمان‌های موجود را ارتقا دهیم.

فارس: پالیزدار دبیر ستاد هماهنگی مبارزه نظام‌مند با مفاسد اقتصادی در اولین نشست مشترک مدیران کل عملکرد و پاسخگویی شکایات دستگاه‌ها گفت: ایران در رتبه‌بندی کشورهای جهان از حیث ابتلا به فساد اقتصادی در سال 2015 امتیاز 27 از 100 امتیاز را کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این حوزه دانمارک با امتیاز 91 بهترین رتبه را در اختیار دارد در حالی که ایران امسال در بین 167 کشور رتبه130 را کسب کرده است.

پالیزدار گفت: بهترین رتبه رادر منطقه قطر و بدترین رتبه را سودان داراست و ایران در منطقه پس از لبنان و پیش از سوریه قرار گرفته است.

وی گفت:‌در سال 2009 رتبه ایران 158 بود اما اکنون این شرایط بهبود یافته است. به گونه‌ای که در سال‌های بین 88 تا 92 رتبه ما از 144 به 177 تنزل پیدا کرده بود اما در دولت یازدهم در سال‌های 92 و 93 شاهد صعود 8 پله‌ای و در سال 94 شاهد صعود 6 پله‌ای بودیم.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه نظام‌مند با مفاسد اقتصادی تاکید کرد: تغییر نگاه و شفافیت پیشرفت مبارزه با فساد است چرا که ما به اندازه کافی سازمان داریم و باید بهره‌برداری از سازمان‌های موجود را ارتقا دهیم

 
 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شش − چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!