0

تهدید و انتشار تصاویر خصوصی عاقبت دوستی خیابانی

دسته بندی ها : فضای مجازی 13 اردیبهشت 1396 مدیر سایبرلا 383 بازدید

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: پسری که در پی دوستی با دختر جوان اقدام به تهدید و انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی نموده بود توسط پلیس فتا استان کرمانشاه دستگیر شد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ ‌علی کریمی‌ گفت: خانم جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار نمود؛ مدتی است شخص ناشناسی از طریق شبکه اجتماعی تهدید نمود است تا در صورتی که به خواسته‌های نامشروع وی توجه نکنم تعدادی از تصاویر خصوصی و خانوادگی من را منتشر خواهد کرد و  تاکنون تعدادی از تصاویر خصوصی‌ام را منتشر کرده که این امر باعث هتک حیثیت من گردیده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم سایبری وارد عمل شدند و با انجام  بررسی‌های فنی و تحقیقات لازم‌،‌ فردی را در این زمینه شناسایی و پس اخذ مجوز از مقام قضائی‌، متهم را دستگیر و به این پلیس منتقل کردند.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: متهم در تحقیقات صراحتا به بزه ارتکابی اقرار کرد و گفت، با شاکیه دوست بوده و تصاویر شخصی وی را قبلا و به صورت حضوری از طریق گوشی به دست آورده و سپس جهت تطمیع وی اقدام به تهدید نمودم.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان نباید به اشخاص غریبه اعتماد کنند، گفت: دوستی‌های خیابانی ‌ زمینه‌ای برای تشکیل خانواده نیست، زیرا اگر جوانی واقعا قصد ازدواج داشته باشد از طریق خانواده وارد عمل شده و پنهان کاری نمی‌کند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: به هیچ عنوان عکس و فیلم شخصی خود را در اختیار دیگران و افراد غریبه قرار ندهید، چرا که در صورت بروز هر گونه مشکل یا در راستای اخاذی از این اطلاعات شما بر علیه شما استفاده کرده و حتی با انتشار آنها در فضای مجازی آبرو و حیثیت شما را به بازی می‌گیرند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 − 19 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!