0

رییس اتاق‌ اصناف: قرارداد تأمین صندوق‌های‌ فروش نهایی نشد

دسته بندی ها : فضای مجازی 9 دی 1394 مدیر سایبرلا 456 بازدید

علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران گفت: تامین صندوق های فروش اصناف نهایی نشده و در این راستا اولویت با تولید کننده داخلی خواهد بود.

اقتصاد آنلاین : فاضلی درباره تامین صندوق های فروش اصناف گفت: تا کنون هیچ توافقی بین اتاق اصناف و هیچ شرکتی برای تامین صندوق های فروش صورت نگرفته است.
وی در ادامه با بیان اینکه این موضوع در جلسه هیات رییسه اتاق اصناف مطرح شده و به بورس نیز اعلام می شود، گفت: اتاق اصناف از همه کسانی که می توانند ما را در تامین صندوق های فروش کمک کنند استفاده خواهد کرد و در این راستا اولویت با تولید کنندگان داخلی است.
رییس اتاق اصناف ایران در ادامه با بیان اینکه دو سال جاری ٣٩ اتحادیه ملزم به نصب صندوق فروش شدند، تصریح کرد: به مرور کلیه بنگاه های صنفی کشور باید مجهز به صندوق های فروش شوند که این امر نیازمند ایجاد زیرساخت های نرم افزاری، سخت افزاری و آموزش است.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!