0

کاربران از توهین و تخریب دیگران در فضای مجازی خودداری کنند

دسته بندی ها : فضای مجازی 13 اردیبهشت 1396 مدیر سایبرلا 398 بازدید

رئیس پلیس فتا استان خوزستان از رسیدگی به پرونده‌ای خبر داد که در آن فردی اقدام به انتشار مطالب کذب و خلاف واقع علیه متشاکی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نموده بود.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ حسنوند در این‌باره گفت‌: چندی پیش یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت، شخص ناشناسی در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب کذب و توهین و افترا به بنده و محیط کاری اینجانب نموده و باعث هتک حیثیت و از دست رفتن اعتبار شغلی ام شده است.

وی افزود‌: با توجه به اظهارات شاکی و مشاهدات صورت گرفته، پرونده جهت انجام اقدامات لازم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

‌این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده بر روی پرونده و استفاده از شگردهای پلیسی سرانجام متهم شناسایی گردید و به دستور مقام محترم قضایی مبنی بر احضار متهم به این پلیس فراخوانده شد.

سرهنگ حسنوند گفت: پس از بازجویی‌های فنی صورت گرفته توسط افسران این پلیس متهم در ابتدا منکر بزه ارتکابی خود می‌شد، لیکن هنگامی که با ادله و مستندات کافی روبه رو شد  لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از انجام این عمل را تخریب وجهه متشاکی عنوان نمود.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان در پایان ضمن اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی افزود: متاسفانه با رشد روزافزون استفاده افراد جامعه از فضای مجازی این دسته از جرایم نیز به سرعت در حال افزایش بوده و روزانه در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها شاهد این هستیم که مطالب خلاف واقع در حال انتشار و به اشتراک گذاری می‌باشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 + دوازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!