0

پس از تفاهم کامل با رنو، قرارداد امضا می‌شود

دسته بندی ها : فضای مجازی 14 اسفند 1394 مدیر سایبرلا 478 بازدید
مدیرعامل سایپا گفته است که با شرکت رنو در حال مذاکره هستیم و اگر منافع طرفین تامین شود که حتما تامین خواهد شد قرارداد همکاری با این شرکت امضا می‌شود.
خبرگزاری ایسنا: مهدی جمالی در پاسخ به این پرسش که مدیرکل دفتر نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرده واگذاری سهام پارس خودرو به رنو از جمله موارد مطرح در مذاکرت با این شرکت است، آیا پارس خودرو به رنو واگذار می‌شود؟ اظهار کرد: من در جریان این موضوع نیستم.
وی ادامه داد: به هر حال مذاکرات در جریان است و زمانی که به تفاهم کامل با رنو رسیدیم قرارداد همکاری امضا خواهد شد.
مدیرعامل سایپا افزود: یکی از موارد مطرح در مذاکرات با شرکت رنو، تعیین مدل خودروهایی است که با همکاری رنو در ایران تولید خواهد شد.
وی در پاسخ به اینکه آیا با این قرارداد رنو سرمایه‌گذاری در ایران خواهد داشت، اظهار کرد: حتما. در این زمینه تلاش می‌کنیم سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت محقق شود.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!