0

قراردادی که زندان اوین را تبدیل به پارک شهری می کند

دسته بندی ها : فضای مجازی 9 تیر 1395 مدیر سایبرلا 394 بازدید

رئیس سازمان زندان‌ها از ارسال پیش نویس‌ تفاهم اولیه برای تبدیل زندان اوین به یک پارک عمومی برای پایتخت‌نشینان طی چند روز آینده خبر داد.

فارس: اصغر جهانگیر در حاشیه همایش سراسری قوه قضاییه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تبدیل زندان اوین به یک پارک عمومی گفت: ما پیش‌نویس تفاهم‌نامه اولیه را آماده کردیم و چند روز پیش به شهرداری فرستادیم.

وی افزود: در این پیش‌نویس تعهدات دو طرفه مطرح شد، ما یکسری نیازها برای آماده کردن جای جدید داریم و باید با شهرداری توافق کنیم که آنجا تکمیل و تحویل داده شود تا امکان انتقال زندانیان به جای جدید را داشته باشیم.

جهانگیر با بیان اینکه در استان تهران به آن معنا، زندان نداریم، گفت: بیشتر زندان‌ها در استان البرز قرار دارد به همین خاطر باید برای تهران زندان مخصوص داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با انتقال زندانیان اوین به ندامتگاه تهران بزرگ تفکیک زندانیان صورت می‌گیرد یا خیر ، گفت: زندان تهران بزرگ 4 فاز دارد که هر فاز 2 هزار نفر گنجایش دارد. زمانی که فازهای جدید راه‌اندازی شود تفکیک‌های خوبی صورت می‌گیرد و حتی محکومین سابقه دار از محکومین جدید و کم سابقه جدا خواهند شد.

رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص استفاده از پابندها و دستبندهای الکترونیکی گفت: بومی‌سازی دستبندها صورت گرفته و نمونه‌های داخلی در حال آزمایش است البته ایراداتی گزارش شده که در حال برطرف کردن آن هستند.

وی افزود: البته زیرساختهای کشور مثل اینترنت کامل نیست و اپراتورها همراهی نکردند و هنوز نقطه کور وجود دارد ضمن اینکه نیازمندی‌های حقوقی هم وجود دارد که باید تصویب و ابلاغ شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 + 18 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!