0

ناجا با تجمع مقابل مجلس براساس قانون عمل می‌کند

دسته بندی ها : فضای مجازی 11 مهر 1394 مدیر سایبرلا 494 بازدید

فرمانده نیروی انتظامی در مورد تجمع مقابل مجلس گفت: ناجا طبق مصوبه شورای تأمین استان و براساس قانون عمل می‌کند.

به گزارش فارس، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در شیرخوارگاه آمنه حضور یافت و از قسمت‌های مختلف این شیرخوارگاه بازدید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، هدف از این بازدید را عرض خدا قوت و تشکر از پرسنل شیرخوارگاه آمنه عنوان و تصریح کرد: هدف ما در بازدید از این مرکز این بوده که با کودکانی که در این مرکز نگهداری می‌شوند، آشنا شویم.

سردار اشتری ادامه داد: خود ما باید بیشتر بدانیم که وظایفمان در قبال این کودکان چیست و یک آسیب شناسی نیز انجام دهیم که چه اتفاقی منجر شده که تعدادی از بچه‌ها بدون سرپرست یا بدسرپرست در اینجا نگهداری شوند و این یک کار ریشه‌ای و عمیق را نیازمند است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بیان داشت: خدا را شاکریم که مردم و خیرین و مسئولین به این اماکن توجه دارند و امیدواریم مشکلاتی که این مراکز دارند با کمک خیرین و مسئولین حل شود.

وی در مورد فرزندان شهدای ناجا اظهار داشت: رسیدگی به فرزندان شهدای ناجا اولویت کار ما است و ما هماره این توجه را داریم و به فرزندان افرادی که در حین ماموریت دچار سانحه می شوند و یا متوفیان ناجا رسیدگی خواهیم کرد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در مورد تجمع روبه‌روی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ناجا بر مبنا و مدار قانون کار خود را انجام می‌دهد.

سردار اشتری به تشکیل جلسه شورای تأمین استان تهران اشاره و تصریح کرد: شورای تأمین استان تهران در همین زمینه تشکیل جلسه داده و مصوباتی داشته که امروز ابلاغ می‌شود و پلیس تهران طبق مصوبات عمل خواهد کرد.

وی تاکید کرد: هر مصوبه‌ای در شورای تأمین استان تهران تعیین شده باشد ناجا طبق مصوبه و بر اساس قانون به آن عمل می‌کند.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی در مورد آموزش پلیس به کودکان تحت پوشش شیرخوارگاه آمنه بیان داشت: اگر سازمان بهزیستی این تقاضا را داشته باشد ما آمادگی آن را داریم البته برای سنین بالاتر؛ و حتما پلیس در این رابطه همکاری لازم را خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم آسیب‌های اجتماعی را شناسایی کرده و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و از آین آسیب‌ها پیشگیری کنیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!