0

برخورد قضایی با گرداننده پیج غیراخلاقی در اینستاگرام

دسته بندی ها : فضای مجازی 6 تیر 1399 مدیر سایبرلا 390 بازدید

رئیس‌ پلیس فتا استان‌ یزد از شناسایی فردی خبر داد که در پیج اینستاگرامی خود اقدام به پخش زنده مصادیق مجرمانه و مخالف با شئونات اسلامی  کرده بود.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس‌ پلیس فتا استان‌ یزد در تشریح این‌ خبر گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی در جهت پیشگیری از تهدیدات و آسیب‌ها، صفحه‌ای با موضوع انتشار محتوای غیر‌اخلاقی در اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به پخش زنده مراسمات و مهمانی هایی مخالف با شئونات اسلامی در طول شبانه‌روز داشته است.

وی ادامه داد: دختر نوجوان که همراه پدر و مادر خود بعد از احضار تلفنی به این پلیس فراخوانده شدند مدعی شد که فکر نمیکرده است این اقدام جرم بوده و هدف وی افزایش تعداد بازدیدکنندگان و کسب درآمد برای کمک به  بهبود مشکلات مالی پدر خانواده بوده است.

این مقام انتظامی به والدین متذکر شد: فعالیت فرزندان در فضای مجازی را بررسی کنید چرا که شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام به افراد اجازه می دهد تا در صفحه شخصی شبکه‌های اجتماعی بدون در نظر گرفتن آسیب‌ها و تهدیدات و همچنین عواقب اجتماعی بارگزاری موارد مجرمانه با هر انگیزه‌ای  منجر به پیگرد قضایی می شود.

منبع: پلیس فتا

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده + چهارده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!